کد خبر: ۷۰۳۱۴
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۹/۲۶

برترین شرکت پرداخت الکترونیک حاضر در بورس ، دانش بنیان شد / مزایا

برترین شرکت پرداخت الکترونیک حاضر در بورس ، دانش بنیان شد / مزایا

شرکت به پراخت ملت که برترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران است ، به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست تا از مزایای این رویداد بهره مند شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت به پرداخت ملت که 27 تیر با کشف قیمت 1750 تومانی هر سهم به عنوان اولین شرکت بورسی سال جاری ، وارد بازار سهام شده، به جمع شرکت‌های دانش‌بنیان پیوست.

این شرکت بورسی اعلام کرد با هدف توسعه محصولات نوآورانه و همچنین بهره‌مندی از امتیازات تخصیص‌یافته دولت به شرکت‌های دانش‌بنیان، تحقق این مهم در دستور کار مدیران قرار گرفت و طبق مصوبه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان، شرکت به پرداخت ملت به‌عنوان شرکت صنعتی دارای فعالیت دانش‌بنیان معرفی و شناخته شد.

طبق قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، با اخذ این مجوز شرکت به پرداخت ملت می‌تواند از امتیازاتی همچون تسهیلات صندوق شرکت‌های دانش بنیان و مشوق‌های گمرگی، معافیت مالیاتی و ... بهره‌مند شود.

براساس این گزارش، "پرداخت" که بزرگترین پروژه پرداخت بر خط وجوه محصولات پستی از طریق دستگاه‌های Mpos با همکاری شرکت ملی پست آغاز کرده ، درحالی سود هر سهم سال جاری را 2689 ریال پیش بینی کرده که در پایان شهریور، 1204 ریال معادل 45 درصد را محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال قبل،197 درصد رشد سود را نشان می دهد.

طبق رده‌بندی شرکت‌های پرداخت الکترونیک (PSP) از سوی نشریه معتبر نیلسون ریپورت، شرکت به پرداخت ملت برای چندمین سال متوالی جایگاه نخست را در میان شرکت‌های ایرانی و رتبه اول خاورمیانه را در سال 2016 به خود اختصاص داد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ