کد خبر: ۷۱۹۰۱
۰:۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶

مجوز افزایش سرمایه ۵ شرکت صادر شد
توسط سازمان بورس:

مجوز افزایش سرمایه ۵ شرکت صادر شد

۵ شرکت بورسی و فرابورسی بیمه سامان،پخش البرز،تجارت الکترونیک پارسیان،سرمایه گذاری مسکن پردیس و کشاورزی و دامپروری مگسال توانستند مجوز افزایش سرمایه را از سازمان بورس اخذ کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مجوز افزایش سرمایه 5 شرکت بورسی و فرابورسی بیمه سامان،پخش البرز،تجارت الکترونیک پارسیان،سرمایه گذاری مسکن پردیس و کشاورزی و دامپروری مگسال از سوی سازمان بورس صادر شد.

بیمه سامان با سرمایه 80.3 میلیارد تومانی توانست مجوز افزایش سرمایه 87 درصدی را از سازمان بورس بگیرد تا سرمایه فعلی را به 150 میلیارد توان برساند.

تامین مالی "بساما" که بیمه سامان سهامدار 16.4 درصدی ان محسوب می شود، از 3 محل جذاب سود انباشته،مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سایر اندوخته ها با هدف الزامات قانونی بیمه مرکزی صورت می گیرد.

افزایش سرمایه 29 درصدی "پخش"

شرکت پخش البرز 52 میلیارد تومانی که در 20 شهریور سال جاری برنامه افزایش سرمایه 29 درصدی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعلام کرده بود،مجوز این افزایش سرمایه را از سازمان بورس گرفت تا 67 میلیارد تومانی شود.

تامین مالی "پخش" که سرمایه گذاری البرز سهامدار عمده 84.8 درصدی آن محسوب می شود، با هدف احداث مرکز توزیع جدید در شهر شیراز انجام خواهد شد.

مجوز 33 درصدی "رتاپ"

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نیز که پیرو تصویب افزایش سرمایه دو مرحله ای در مجمع فوق العاده سال گذشته، برنامه افزایش سرمایه ۳۳ درصدی را اعلام کرده بود،مجوز افزایش سرمایه را جهت رساندن سرمایه از 273.2 به 364.3 میلیارد تومان اخذ کرد.

"رتاپ" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج بابت سرمایه گذاری های انجام شده و اجرای طرح توسعه ظرفیت عملیاتی و نوسازی دستگاه های کارتخوان اعمال می کند.این شرکت بورسی در پی عدم گزارش فعالیت ماهانه آذر ماه مشمول فرایند تعلیق شده است.

افزایش سرمایه 40 درصدی "ثپرديس"

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 40 درصدی سرمایه گذاری مسکن پردیس را صادر کرد تا این شرکت فرابورسی سرمایه را از 100 به 140 میلیارد تومان برساند.

تامین مالی "ثپردیس" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با 2 هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش لازم به منظور ادامه پروژه های شرکت صورت می پذیرد.گروه سرمایه گذاری مسکن سهامدار عمده 80.8 درصدی این شرکت سرمایه گذاری محسوب می شود.

مجوز 150 درصدی "زمگسا"

شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال هم با سرمایه 12 میلیارد تومانی،مجوز افزایش سرمایه 150 درصدی را از سازمان گرفت تا سرمایه فعلی را به 30 میلیارد تومان برساند.

"زمگسا" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی اعمال می کند.شرکت گسترش کشاورزی و دامپروری فردوس پارس سهامدار 51 درصدی این شرکت بورسی محسوب می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ