کد خبر: ۷۱۹۱۶
۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۶

توضیح سهم شگفتی ساز ۹۵ بعد از افت بیش از ۲۰ درصدی در ۵ روز

توضیح سهم شگفتی ساز ۹۵ بعد از افت بیش از ۲۰ درصدی در ۵ روز

مواد ویژه لیا که سال گذشته با بازدهی ۴۵۱ درصدی در ۵ ماه یکی از سهام شگفتی ساز بود بعد از توقف نماد در آخر هفته پیش، درباره کاهش قیمت بیش از ۲۰ درصدی سهام در ۵ روز کاری توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مواد ویژه لیا که سال گذشته با رشد 451 درصدی در 5 ماه ی ، یکی از سهام شگفتی ساز و بهترین های بازار بود، بعد از صعود به قیمت های بیش از 1500 تومانی هر سهم در شهریور، با کاهش مستمر قیمت طی ماه های اخیر روبرو شد و به 860 تومان در چهارشنبه گذشته رسیده است.

نماد این شرکت فرابورسی هنگام شروع معاملات چهارشنبه گذشته به دلیل نوسان قیمت بیش از 20 درصد طی 5 روز معاملاتی متوالی متوقف شد تا مدیران آن توضیحاتی ارایه دهند.

در این رابطه "شلیا" امروز درباره نوسان قیمت سهام اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 3/6/9/12 ماهه منتهی به 31 مرداد 97) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر متناسب با وضعیت مالی و عملکرد شرکت نبوده و عمدتا ناشی از شرایط بازار و عرضه و تقاضا می باشد.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ