کد خبر: ۷۳۹۵۳
۰:۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶

زمان مجمع سهم دارای صف خرید و 4 شرکت دیگر

زمان مجمع سهم دارای صف خرید و 4 شرکت دیگر

گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری به همراه ۴ شرکت بورسی و فرابورسی زمان مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بورسی لیزینگ صنعت و معدن پیرو اتمام دوره مالی منتهی به آذر،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

همچنین گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری که به دلیل عدم رعایت الزامات دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد  سازمان،مشمول فرایند تعلیق شده برای تغییر سال مالی شرکت و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی به دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده می رود.

سهام "سمگا" دیروز با قیمت پایانی 2032 ریالی هر سهم صف خرید شد.

در این میان 3 شرکت بورسی و فرابورسی سرمایه گذاری کوه نور جهت تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، الکتریک خودرو شرق برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و چینی ایران جهت تصمیم گیری درخصوص شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت به مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده می روند.

شرکت سرمایه گذاری کوه نور که با سرمایه 10 میلیارد تومانی در بازار معاملاتی پایه ب فرابورس حضوردارد،مجوز افزایش سرمایه 765 درصدی را از سازمان بورس اخذ کرد تا سرمایه فعلی را به 86.7 میلیارد تومان برساند.تامین مالی "ثنور" از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی،جبران مخارج سرمایه ای سرمایه گذاری بلند مدت اعمال می شود.

لیزینگ صنعت و معدن(مجمع سالانه): ساعت 10 روز شنبه 28 بهمن در هتل بزرگ ارم

سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری(مجمع فوق العاده): ساعت 9 و 9:30 روز چهارشنبه 25 بهمن درضلع جنوبی اتوبان اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی، روبه روی ترمینال مسافربری شماره یک

سرمایه گذاری کوه نور(مجمع فوق العاده): ساعت 16 روز شنبه 28 بهمن در مجتمع تجاری نیکا واقع در مشهد

الکتریک خودرو شرق(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 11 روز سه شنبه 22 اسفند در هتل پردیسان مشهد

چینی ایران(مجمع فوق العاده): ساعت 14 روز یکشنبه 29 بهمن درمحل شرکت

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ