کد خبر: ۷۴۰۲۰
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷

نامه جدید احمدی‌نژاد به قوه قضاییه/ آنان بدانند که فقط خیال می‌کنند

نامه جدید احمدی‌نژاد به قوه قضاییه/ آنان بدانند که فقط خیال می‌کنند

احمدی‌نژاد در نامه ایی به قوه قضاییه نوشت: کسانی که آرزوی رهبری یا ریاست جمهوری آینده و تداوم وضع موجود را در سر می پرورانند، ظاهراً تصور می‌کنند مسیر با از سر راه برداشتن ما هموار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، محمود احمدی‌نژاد در جدیدترین رویداد، دیروز با انتشار نامه‌ای به مناسبت دهه فجر پیروزی انقلاب،باز هم به قوه قضاییه حمله کرد و نوشت: " عده ای اصرار دارند به دلخواه خود، افراد را در زندان‌های انفرادی حبس نموده و برای دریافت اقاریر دیکته شده تحت فشار قرار دهند.

شخصی از تهران برخلاف قانون دستور می دهد افراد انقلابی گوناگون و فعال در فضای مجازی را از استان‌های مختلف و حتی بدون صدور احضاریه، به صورت ناگهانی در منزل، محل کار و یا خیابان دستگیر و به عوامل تحت امر وی در تهران تحویل نمایند.

کسانی که آرزوی رهبری یا ریاست جمهوری آینده و تداوم وضع موجود را در سر می پرورانند، ظاهراً تصور می‌کنند مسیر با از سر راه برداشتن ما هموار می‌گردد. آنان بدانند که فقط خیال می‌کنند."

براساس این گزارش، هفته گذشته علی‌اکبر جوانفکر یکی نزدیکان احمدی‌نژاد از دستگیری فله‌ای جمعی از فعالان رسانه‌ای حامی خبر داده بود که برخی از آنها با قید وثیقه آزاد شده‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ