کد خبر: ۷۵۷۸۹
۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶

صادرات دو محصول ایران‌خودرو به نیجریه و عقد قرارداد با سنگال

صادرات دو محصول ایران‌خودرو به نیجریه و عقد قرارداد با سنگال

مدیر صادرات منطقه خاورمیانه و آفریقا ایران‌خودرو از نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیجریه با سفارش ۳۱۰ دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ برای سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایکوپرس،حسن گلچوبیان از نوسازی ناوگان تاکسیرانی نیجریه با سفارش ۳۱۰ دستگاه خودروی سمند و پژو ۴۰۵ برای سال آینده خبر داد و گفت: از آنجا که نیجریه از نظر اقتصادی در حال توسعه است،ایران‌خودرو می‌تواند با صادرات سبد محصولات به این کشور سهم خوبی از این بازار را کسب کند. ‌

وی با اشاره به اینکه بازار نیجریه یکی از مهم ترین بازارهای غرب آفریقاست، افزود: با توجه به استقبال چشمگیر مردم این کشور از محصولات ایران‌خودرو، تلاش می‌کنیم از فرصت‌های موجود با افزایش سهم بازار خود در این کشور بهره‌مند شویم. 

این مقام مسئول ادامه داد: در سال ۹۶ با شناسایی مشکلات و موانع پیش‌رو در زمینه صادرات محصولات به بازارهای آفریقا توانستیم تا حدودی به اهداف صادراتی دست یابیم و قطعا این مسیر برای سال آینده نیز هموار شده است.

گلچوبیان با اشاره به عقد قراردادی با ناوگان هوایی و حمل‌و‌نقل شهری سنگال مبنی‌بر صدور خودروی سمند و دنا به این بازار گفت: بازار آفریقا خصوصا کشورهای شمال آفریقا بستر بسیار مناسبی را برای ورود ایران‌خودرو به بازارهای جهانی را مهیا می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ