کد خبر: ۷۶۱۶۴
۹:۲ - ۱۳۹۷/۱/۷

تهدید تازه آمریکا به خروج از برجام در صورت عدم اصلاح
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد:

تهدید تازه آمریکا به خروج از برجام در صورت عدم اصلاح

سخنگوی کاخ سفید گفت: اگر تغییرات مد نظر آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران انجام نشود، واشنگتن از این توافق کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس، "راج شاه" در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد اگر تغییرات مد نظر آمریکا در توافق هسته‌ای با ایران انجام نشود، واشنگتن از این توافق کناره‌گیری می‌کند.

وی در پاسخ به سوالی درباره گزارش رسانه‌های اسرائیلی درباره اظهارات بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره احتمال کناره‌گیری آمریکا از برجام، گفت: ترامپ صراحتا" درباره این توافق اعلام نظر کرد و معتقد است این یکی از بدترین توافق‌های بین‌المللی است که آمریکا  تاکنون انجام داده و اصرار به اعمال تغییرات در سطح کنگره و با شرکای اروپایی دارد. بنابراین اگر تغییراتی انجام نشود، ترامپ آماده است که از این توافق کناره‌گیری کند.

براساس این گزارش، کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل هم گزارش داده نتانیاهو در دیدار با وزیران خارجه آلمان و فرانسه گفته ترامپ به احتمال زیاد در موعد بعدی تمدید تعلیق تحریم‌های ایران از برجام کنار می‌رود.

وی شروط ترامپ یعنی مرتبط شدن توافق با برنامه موشکی ایران، دسترسی بدون محدودیت به اماکن نظامی ایران و رفع سقف زمانی محدودیت غنی‌سازی ایران را تکرار کرده و گفته در صورت عدم تحقق این شروط، آمریکا توافق هسته‌ای را ترک می‌کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ