کد خبر: ۸۰۹۰۶
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۳/۹

حقوق بازنشستگان هم ۲۰ درصد بیشتر می شود /حداقل حقوق ۲ میلیون تومان
نماینده مجلس:

حقوق بازنشستگان هم ۲۰ درصد بیشتر می شود /حداقل حقوق ۲ میلیون تومان

سخنگوی اقتصادی مجلس از افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان بر اساس قانون برنامه ششم خبر داد و گفت: با تصویب این قانون دیگر نباید حقوق کمتر از ۲ میلیون تومان وجود داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،کاظم دلخوش با اشاره به تکلیف دولت برای اجرایی کردن قانون برنامه ششم توسعه در ­5 سال آینده به رادیو اقتصاد گفت: این قانون به منظور همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان تصویب شده که نظارت بر اجرای آن برعهده سازمان دیوان عدالت اداری،​دیوان محاسبات و مابقی سازمان های مسئول است.

وی با اشاره به تعیین 3400 میلیارد تومان بودجه و تعیین محل تامین این اعتبار در مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان گفت: با تصویب این قانون دیگر نباید حقوق کمتر از 2 میلیون تومان وجود داشته باشد ضمن همسان سازی حقوق ها که البته اجرای آن برعهده دولت است.با هزینه های بالای بازنشستگان اگر قانون تصویب شده به دست دولت به درستی انجام شود حقوق آنها با افزایش حقوق 20 درصدی مشخص شده از کارکنان دولتی بیشتر خواهد شد.

دلخوش گفت: با اعمال این افزایش حقوق که از سال جاری باید اجرایی شود مابه التفاوت فروردین و اردیبهشت ماه باید به بازنشستگان پرداخت شود.درصورت اجرایی نشدن این قانون نمایندگان این گروه می توانند از سازمان های ناظر پیگیر مطابات باشند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ