کد خبر: ۸۰۹۱۰
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۳/۹

واکنش نوبخت به پاسخ متفاوت هنرمندان و عدم حضور در افطاری روحانی

واکنش نوبخت به پاسخ متفاوت هنرمندان و عدم حضور در افطاری روحانی

درپی دعوت سالانه نهاد ریاست جمهوری از هنرمندان برای حضور در مراسم افطاری رییس جمهور،برخی از آنها با نقد مشکلات کنونی،اعلام عدم حضور کردند که در این بین سخنگوی دولت به تحریم مراسم واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه شرق،نهاد ریاست‌جمهوری به رسم هر سال، از برخی هنرمندان در عرصه‌های مختلف هنری دعوت کرده بود تا امشب در مراسم افطاری حسن روحانی شرکت کنند اما بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، امین تارخ، مهناز افشار، فاطمه گودرزی، آناهیتا همتی، پرستو گلستان، فلور نظری، برزو ارجمند، احسان کرمی، سپیده گلچین و حمیدرضا آذرنگ با انتشار دعوت‌نامه‌های نهاد ریاست‌جمهوری، هرکدام به‌طور جداگانه در صفحات مجازی خودشان، برخی از موضوعات اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را نقد کرده و بعد اعلام کردند در مراسم حاضر نخواهند شد. فصل مشترک این نقدها وضعیت اقتصادی، فقر و نیز مشکلات اجتماعی و تنگناهای سیاسی به‌ویژه برای هنرمندان بود.

همچنین بودند بازیگرانی همچون جمشید مشایخی، فرهاد آییش و آزاده نامداری مجری تلویزیون که از تحریم افطاری رئیس‌جمهور انتقاد کرده و وحدت و همدلی را مقدم دانستند.

اما دراین میان،محمدباقر نوبخت در نشستی خبری با خبرنگاران در واکنش به تحریم مراسم افطاری رئیس‌جمهور با هنرمندان به حافظ پناه برد و گفت: شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین هائل، کجا دانند حال ما سبکباران ساحل‌ها.تمام تلاش‌ را کردیم که مشکلات حل شود. چه کاری را دولت انجام نداده است؟ چه کسی دوست دارد سفره مردم پربارتر نباشد؟ به ما بگویند چه کاری را باید انجام می‌دادیم که انجام ندادیم؟ آیا سفره‌های مردم اردیبهشت ماه سال گذشته رنگین‌تر بود و سال جاری خالی‌تر شده است؟

وی با بیان اینکه از انسان‌های فهیم و تحصیل‌کرده انتظار می‌رود قضاوت درست انجام دهند،افزود: شاید بهترین وضعیت دولت در شعر مذکور حافظ باشد. نخبگان به دولت کمک فکری و برنامه‌ای کنند، دولت راغب است از همه آحاد ملت نظرخواهی کند.

بنابراین گزارش،تا به اینجا برخی از چهره‌های سرشناس عرصه هنر افطاری رئیس‌جمهور را تحریم کرده‌اند. باید دید وی در مراسم افطاری امشب در پاسخ به این تحریم و نقدها چه خواهد گفت.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ