کد خبر: ۸۱۹۴۲
۱۸:۶ - ۱۳۹۷/۳/۱۱

صدور مجوز کمترین افزایش سرمایه + مجوز ۳۸ درصدی بورس کالا

صدور مجوز کمترین افزایش سرمایه + مجوز ۳۸ درصدی بورس کالا

مجوز افزایش سرمایه ۳۸ درصدی بورس کالا به همراه کمترین مجوز افزایش سرمایه چندسال اخیر توسط سازمان بورس صادر شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت بورس کالا و سرامیک اردکان قادر به دریافت مجوز 38 و 3 درصدی از سازمان بورس شدند.

براین اساس، شرکت بورس کالا مجوز افزایش سرمایه 38 درصدی را گرفت تا سرمایه را از 90 به 124 میلیارد تومان برساند. 19 درصد تامین مالی "کالا" معادل 16.6 میلیارد تومان از محل سود انباشته و 19 درصد دیگر معادل 17.4 میلیارد تومان از محل سایر اندوخته ها انجام و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

با توجه به اتمام سال مالی منتهی به اسفند 96، درصورتی که مجمع فوق العاده با دستور افزایش سرمایه پس از مجمع سالانه برگزار شود،درصورت احراز کفایت سود انباشته،تصویب افزایش سرمایه به مبلغ 16.6 میلیارد تومان از محل سود انباشته بلامانع است.

همچنین، سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 3 درصدی شرکت 50.9 میلیارد تومانی سرامیک اردکان را صادر کرد که رکوردی جدید برای کمترین درصد افزایش سرمایه ها است.

تامین مالی"کسرا" از محل جذاب سود انباشته صورت می پذیرد تا 1.6 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید. این افزایش سرمایه برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.

دراین میان، با توجه به اتمام سال مالی منتهی به اسفند 96،درصورتی که مجمع فوق العاده با دستور افزایش سرمایه پس از مجمع سالانه برگزار شود، در صورت احراز کفایت سود انباشته پس از کسر سود تقسیمی و ذخایر مربوطه ،تصویب افزایش سرمایه به مبلغ 7.1 میلیارد تومان از محل سود انباشته بلامانع است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ