کد خبر: ۸۵۹۲۸
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۴/۱۲

نوبخت و دیگران در فروش ارز و طلا پیش قدم شوند
نماینده سابق مجلس:

نوبخت و دیگران در فروش ارز و طلا پیش قدم شوند

نماینده اسبق مجلس در واکنش به اظهارات رئیس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر عرضه ارز و طلای مردم گفت: نوبخت و دیگر مسئولان باید از خود و خانواده‌ ها و از هیئت دولت بخواهند پیش‌قدم شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی تاجرنیا در خصوص اظهارات اخیر محمدباقر نوبخت مبنی بر اینکه مردم پول‌ها و طلاها را به بازار وارد کنند تا از شرایط رکود فعلی فاصله بگیریم به ایلنا گفت: درحال حاضر مردم در گفتارها مدام تأکید بر تغییر دارند. مقصر بخشی از این گفتار، وزرا و افرادی هستند که به آن دامن زدند. دولت و دولتی‌ها باید رفتارها را اصلاح کنند و بعد مردم را دعوت به کاری کنند.

وی افزود: نوبخت و دیگر مسئولان به جای اینکه از مردم بخواهند کاری کنند، از خود و خانواده‌ ها و از هیئت دولت بخواهند پیش‌قدم این اقدامات شوند. قشر زیادی از مردم در حال حاضر فقط امورات جاری را می‌گذرانند و خرید سکه فقط توسط چند نفر انجام می‌‌شود. این به آن معناست که بخش عظیمی از ثروت در جای دیگر و در دستان کسان دیگری است.

تاجر نیا ادامه داد: مردم وقتی نبینند دولت برای اصلاح امور قدمی برمی‌دارد، قطعا اعتماد نمی‌کنند و به توصیه‌های دولت هم گوش نمی‌دهند و اگر گاهی هم دیده می‌شود به حرف دولت عمل می‌شود به این دلیل است که مردم می‌ترسند شرایط از وضع موجود بدتر شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ