کد خبر: ۸۵۹۵۲
۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۴/۱۳

پیش نویس طرح دو فوریتی اقتصادی آماده شد/ مذاکره روحانی و لاریجانی
یک نماینده مجلس:

پیش نویس طرح دو فوریتی اقتصادی آماده شد/ مذاکره روحانی و لاریجانی

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه پیش نویس طرح دو فوریتی اقتصادی ارائه شد گفت:بعد از مذاکره رئیس مجلس و روحانی، دولت اقدام به ارایه لایحه امی کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بهروز نعمتی با اشاره به طرح دو فوریتی دولت درباره وضعیت اقتصادی به خانه ملت گفت: اصرار مجلس بر این است که دولت دراین باره لایحه ارائه دهد. اما پیشنویس طرح دو فوریتی در اختیار نمایندگان قرار گرفته است که نمایندگان تا فردا نظرات را در این باره ارائه می دهند.

وی افزود: مقرر شده رئیس مجلس با روحانی مذاکراتی داشته باشد تا دولت در این باره لایحه ارائه دهد در غیر این صورت، طرح دو فوریتی مطرح خواهد شد. این طرح با نظرات دولت مطابقت دارد و نمایندگان دولت در جلسات تهیه طرح حضور یافتند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه اصرار برای ارائه لایحه به دلیل مغایرت با اصل 75 قانون اساسی است، ادامه داد: طرح دو فوریتی 24 ماده دارد اما به نظر می رسد لایحه دولت کمتر از متن مذکور است.

نعمتی با بیان اینکه موضوعات ارزی، تورم، حرکت نقدینگی به سمت تولید از جمله محورهای طرح دو فوریتی است، گفت: بحث تحریم ها، واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی نیز از جمله محورهای دیگر مطرح شده در طرح مذکور است.

وی با تاکید بر اینکه هدف از ارائه این طرح و رفاه کارت این بوده که قشر ضعیف جامعه در شرایط کنونی بیش از این آسیب نبینند، افزود: البته رفاه کارت هنوز خام است و نظر دولت و وزارت کار برای تهیه این کارت ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ