کد خبر: ۸۵۹۶۷
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۴/۱۳

شناسایی ۳۵ نفر و دستگیری ۱۰ نفر در نا آرامی‌های خرمشهر

شناسایی ۳۵ نفر و دستگیری ۱۰ نفر در نا آرامی‌های خرمشهر

منابع مطلع از شناسایی ۳۵ نفر از عاملان انتشار فراخوان‌های دعوت به آشوب و سوءاستفاده از مطالبات مردمی در خرمشهر و دستگیری ۱۰ نفر از این آشوب‌طلبان خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از میزان، منابع مطلع اعلام کردند: از زمانی که عده‌ای، اعتراضات بحق مردم در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر را به اغتشاش کشاندند، تعداد ۳۵ نفر از عاملان انتشار فراخوان‌های دعوت به آشوب و سوءاستفاده از مطالبات مردمی شناسایی و تاکنون ۱۰ نفر از این آشوب‌طلبان با همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شده‌اند. آخرین فرد دستگیرشده به‌عنوان یکی از عوامل انتشاردهنده اصلی فراخوان‌های دعوت به آشوب در خرمشهر است که تلاش داشت اعتراضات بحق مردم را به آشوب بکشد. این فرد ادمین سه گروه تلگرامی با دستور کار ترغیب به اعمال تروریستی و گرایشات تجزیه‌طلبانه نیز محسوب می‌شود. تحقیقات از این فرد کماکان ادامه دارد.

بنابراین گزارش،تعدادی از معترضان خرمشهری که از ساعت ۲۰ شنبه‌شب در میدان اصلی شهر تجمع کرده بودند، پس از دعوت پلیس به متفرق‌شدن، با مأموران درگیر شدند. معترضان در مواردی اقدام به پرتاب چوب و سنگ به مأموران کرده و پس از به‌راه‌افتادن در خیابان‌ها اقدام به تخریب برخی اموال عمومی کرده و حتی بخشی از پل جدید خرمشهر را آتش زدند. مأموران انتظامی نیز در مواردی اقدام به پرتاب گاز اشک‌آور کرده و معترضان را متفرق کردند.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ