کد خبر: ۸۵۹۷۳
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۴/۱۳

توضیح پالایشگاه بورسی درباره توقف تولید بنزین و تعطیلی

توضیح پالایشگاه بورسی درباره توقف تولید بنزین و تعطیلی

یکی از مدیران پالایشگاه اصفهان درخصوص توقف تولید بنزین یورو۴ در این شرکت بورسی و خبر تعطیلی این شرکت بورسی در روزهای آتی توضیحاتی داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدصادق حاجیان مدیر روابط عمومی پالایشگاه اصفهان در واکنش به انتشار خبر برخی رسانه ها مبنی بر تعطیلی "شپنا" در روزهای آتی گفت: توقف تولید بنزین یورو۴ در این پالایشگاه صحت ندارد، اما به سبب مشکل کمبود منابع آبی،تولید بنزین در دو هفته گذشته تا حدودی کاهش یافته‌است.

وی با بیان اینکه مذاکره های لازم با مسئولان ارشد استان اصفهان برای رفع مشکل کمبود آب در این پالایشگاه انجام شده، تصریح کرد: در زمان حاضر روزانه حدود 8 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در این پالایشگاه تولید و روزانه حدود 2 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در شهرهای اصفهان، فلاورجان، نجف آباد و شاهین شهر توزیع می شود.

این درحالی است که به دنبال گسترش بحران آب طی روزهای گذشته که حاشیه هایی را در جنوب به همراه داشته و حتی منجر به تعطیلی پتروشیمی آبادان نیز شد، کمبود آب در اصفهان نیز جدی شده و برخی شرکت های صنعتی در این استان در حالت نیمه تعطیل قرار دارند و گفته شده در صورت ادامه این روند پالایشگاه اصفهان نیز مجبور به توقف تولید خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ