کد خبر: ۸۵۹۷۸
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۴/۱۳

احتمال پایان کار کی‌روش در ایران و پذیرش پیشنهاد آفریقای‌جنوبی
یک منبع خبر داد:

احتمال پایان کار کی‌روش در ایران و پذیرش پیشنهاد آفریقای‌جنوبی

یک منبع نزدیک به سرمربی تیم فوتبال ایران گفت: رسیدن توافق با کی روش به‌دلیل شرایط ‌اولیه‌ای که فدراسیون باید فراهم کند، دور از ذهن است و احتمال دارد به تیم آفریقای‌جنوبی بپیوندد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سایت خبری تایمز آفریقای‌جنوبی اعلام کرد: به احتمال زیاد کارلوس کی‌روش از تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران جدا می‌شود و ممکن است به‌عنوان سرمربی تیم‌ ‌ملی آفریقای‌جنوبی انتخاب شود.

درحالی که مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران، هفته‌ گذشته اعلام کرده کی‌روش کار را با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران ادامه‌ می‌دهد اما یک منبع نزدیک به کی‌روش به رویترز گفت: این اتفاق رخ نخواهد داد. فدراسیون فوتبال ایران راهکار جدیدی را پیش گرفته اما رسیدن به توافق به‌دلیل شرایط ‌اولیه‌ای که فدراسیون باید فراهم کند، دور از ذهن است. در شرایط فعلی قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران در پایان ماه جولای تمام می‌شود، به‌غیر از ایران کی‌روش پیشنهادهای دیگری نیز دارد.

دراین بین،استورات باکستر مربی تیم‌ ‌ملی فوتبال آفریقای‌جنوبی احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد و به مربی‌گری باشگاهی باز خواهد گشت. احتمال دارد کی‌روش دوباره به تیم آفریقای‌جنوبی بپیوندد، گفته می‌شود کی‌روش مربی محبوب دنی جردن رئیس فدراسیون فوتبال آفریقای‌جنوبی است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ