کد خبر: ۸۵۹۸۱
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۴/۱۳

ایجاد سمت جدید در ارتش صهیونیستی برای جاسوسی علیه ایران

ایجاد سمت جدید در ارتش صهیونیستی برای جاسوسی علیه ایران

فرمانده نظامیان اسرائیلی برای هماهنگی تمامی عملیات جاسوسی، امنیتی و نظامی علیه ایران، یک پست جدید ایجاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه اسرائیلی جروزالم‌ پست،ارتش رژیم صهیونیستی برای اولین بار فردی را به سمت مدیر پروژه ایران منصوب کرد.، اعلام این انتصاب نشان دهنده اهمیت فوق‌العاده اسرائیلی‌ها برای تحولات نظامی رخ داده بین این رژیم و ایرانی‌ها است.

براین اساس، گادی ایزنکوت فرمانده نظامیان اشغالگر صهیونیستی، نیتزان آلون را به این سمت جدید گمارده است. وی پیشتر به مدت حدود یک دهه مدیر اداره عملیات ارتش این رژیم بوده است.آلون در سمت مدیر پروژه ایران، مسئول هماهنگی تمامی مسائل مرتبط با نبرد اسرائیل ضد ایران است که شامل برنامه هسته‌ای، فعالیت‌های جاسوسی و جمع‌ آوری اطلاعات از دیگر کشورها و مقابله با حضور ایران در سوریه است.وی اخیرا به همراه ایزنکوت به ایالات متحده سفر کرده و در نشستی که با سران نظامی آمریکا برگزار شد، حضور یافته بود.

پیشتر رئیس سازمان جاسوسی موساد در زمان نخست‌وزیری آریل شارون و ایهود اولمرت، مسئول پرونده ایران بود، اما در زمان نبرد، فضای مناسب برای فعالیت‌های جاسوسی و اطلاعاتی محدود می‌شود.آلون در چارچوب نقش جدید مسئول هماهنگی بین نهادهای امنیتی اسرائیلی و آمریکایی نیز خواهد بود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ