کد خبر: ۸۵۹۸۲
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۴/۱۳

اظهار نظر عجیب مارادونا برای سرمربیگری تیم آرژانتین

اظهار نظر عجیب مارادونا برای سرمربیگری تیم آرژانتین

اسطوره تیم ملی آرژانتین در اظهارنظری عجیب و غافلگیر‌کننده پیشنهاد داد هدایت تیم ملی این کشور را به‌طور رایگان به وی بسپارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از روزنامه دنشنال چاپ ابوظبی،دیه گو مارادونا که در ورزشگاه کازان شاهد باخت 4 – 3 تیم ملی کشورش مقابل فرانسه و حذف تیم از گردونه رقابت‌های جام جهانی 2018 بود، در پاسخ به پرسشی مبنی‌بر اینکه آیا رؤیای نشستن دوباره روی نیمکت آرژانتین را دارد یا خیر، اظهار داشت: بله،این کار را مجانی انجام می‌دهم و در ازای آن هیچ چیزی نمی‌خواهم. مردم فکر می‌کنند خوشحالم اما قلبم سنگین است، به معنای واقعی کلمه احساس خوبی ندارم.

بنابراین گزارش،مهاجم سال‌های دور بوکاجونیورز و ناپولی در جام جهانی 2010 هدایت آلبی‌سلسته را برعهده داشت، جایی که در مرحله یک‌چهارم با نتیجه 4 – صفر مغلوب تیم ملی آلمان شد. تاکتیک‌ها و انتخاب ترکیب مارادونا در آن سال‌ها مورد انتقاد زیادی قرار گرفت و بسیاری بر این اعتقاد بودند که قادر نیست بهترین بازی را از استعدادهای آرژانتین بگیرد، استعدادهایی نظیر لیونل مسی که در جام جهانی آفریقای‌ جنوبی نتوانست حتی یک گل ثبت کند.

بازیکنی که در سال 1986 آخرین عنوان قهرمانی جام جهانی را برای آرژانتین به ارمغان آورد، از جام جهانی 2010 به بعد، تنها هدایت دو تیم الوصل و الفجیره امارات را برعهده داشته، تجربیاتی که هر دو کوتاه بودند. مارادونا 13 ماه در الوصل و 12 ماه در الفجیره ماند و در نهایت با فرجام تلخی هر دو باشگاه را ترک کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ