کد خبر: ۹۸۹۴۱
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۷/۱۰

جهانگیری به خاطر مشکلات از ملت عذرخواهی کرد

جهانگیری به خاطر مشکلات از ملت عذرخواهی کرد

معاون اول رئیس جمهور به خاطر برخی کمبودها و مشکلات از ملت عذرخواهی کرد و گفت: مدیریت کشور، رهبر انقلاب و همه مسئولان تلاش می‌کنند این فشار از دوش مردم برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح 1700 مدرسه اظهار داشت: ایران در شرایط خطیری قرار دارد که البته به معنای شرایط دشوار است نه بن بست. آمریکا فشار سیاسی،‌اقتصادی، روانی و رسانه‌ای را به ما تحمیل کرده است.مجمع سازمان ملل یک نمونه از مصاف ایران و آمریکا بود. ترامپ با استفاده از همه ابزارها تلاش کرد با زبان قلدری و بی ادبانه علیه ایران حرف بزند. در مقابل رئیس جمهور ایران تلاش کرد با تکیه بر تمدن و فرهنگ پاسخ وی را بدهد.

وی افزود: در جلسه شورای امنیت حضور نداشتیم اما جلسه این شورا به نمایشی از مظلومیت ایران و بی منطقی آمریکا تبدیل شد. به جز آمریکا سایر اعضا شورای امنیت از استدلال و قانونمندی ملت ایران و بی منطقی آمریکا سخن گفتند. همین جلسه کفایت می‌کند تا نشان دهد ایران در چه جایگاه منطقی قرار گرفته است.

این عضو کابینه با اشاره به اینکه می‌دانیم شرایط دشوار است و مردم با سختی و مشکلات مواجهند،‌گفت: بخشی از این سختی‌ها نتیجه تحریم‌ها و فشارهای آمریکا است، اما آنچه اهمیت دارد این است که ظرفیت زیادی وجود دارد. اگر همه نخبگان، شخصیت‌های موثر،جریان‌های سیاسی و همه مردم برای عبور از این دوره سخت تلاش کنند، حتما در کوتاه‌ترین زمان ممکن که شاید به چند ماه هم کشیده نشود، از این شرایط سرافراز بیرون می‌آییم.

جهانگیری ادامه داد: عده‌ای از فشار روانی وارد شده سوء استفاده می‌کنند،‌اما برنامه‌ریزی درستی که انجام شده این مشکلات حل می‌شود. بخاطر برخی کمبودها و مشکلات از ملت عذرخواهی می کنم. مدیریت کشور، رهبر انقلاب و همه مسئولان تلاش می‌کنند این فشار از دوش مردم برداشته شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ