از سوی دو وزارتخانه نیرو و صنعت:
برنامه تامین برق صنایع بورسی در تابستان تدوین و ابلاغ شد
برنامه تامین برق صنایع بزرگ بورسی برای تابستان با هدف تولید حداکثری از سوی دو وزارتخانه نیرو و صنعت، تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، برنامه تامین برق صنایع بورسی در تابستان طی جلسات متعدد بین وزارتخانه‌های صنعت و نیرو و با بهره‌گیری از تجربه سال گذشته در سه گروه تدوین و ابلاغ شد.

بر اساس این گزارش در گروه الف، برق مورد نیاز همه شرکت های صنعتی کوچک و صنفی به ویژه کارگاه‌های تولیدی کوچک که بیش از 90 درصد کل واحدهای صنعتی و تولیدی را شامل می‌شود بدون هیچ محدودیتی تأمین خواهد شد.
 
در گروه ب، برق مورد نیاز واحدهای صنعتی مستقر و خارج از شهرک‌های صنعتی با دیماند بیش از 500 کیلووات از 20 خرداد تا 17 شهریور در شش و نیم روز هفته به طور کامل تأمین خواهد شد و صرفاً نصف روز در هفته و از ساعت 11 تا 23 در برنامه‌های مدیریت مصرف مشارکت خواهند کرد. امکان جبران محدودیت این نصف روز و تولید حداکثری برای این واحدها در سایر ایام هفته با جابه‌جایی ساعات کاری حتی به صورت شبانه‌روزی فراهم است.
 
در گروه ج هم برق مورد نیاز صنایع بزرگ بورسی طبق برنامه مدیریت مصرف ابلاغی وزارت نیرو و وزارت صنعت ، تعیین و تامین می‌‍شود. مشارکت این شرگت ها از طریق جابجایی بخشی از بار مصرفی از ساعات اوج به ساعات غیر اوج و نیز مدیریت زمان بهره‌برداری از تجهیزات وابسته به انرژی در برنامه‌های مدیریت مصرف بوده و در سایر زمان‌های دوره تابستان، انرژی مورد نیاز این واحدها بطور حداکثری تامین می‌شود.
 
انرژی مورد نیاز صنایع مهم مانند سیمان نیز متناسب با نیاز تولید آنها در این دوره و در طول شبانه روز تامین می‌شود. برنامه تفصیلی تامین برق صنایع مشمول گروه‌های ب و ج طی جداول مشخص توسط دو وزارتخانه ابلاغ شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام