کد خبر: ۱۰۹۴۴
۰:۰ - ۱۳۹۴/۱/۳۱

شرکت های بازار دوم فرابورس ۵۰ تایی شدند
با درج یک نماد جدید:

شرکت های بازار دوم فرابورس ۵۰ تایی شدند

با درج نماد شرکت ۷.۲ میلیارد تومانی صنایع نسوز توکا ، تعداد شرکت های بازار دوم فرابورس به ۵۰ شرکت رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت فرابورس درحالی دارای چند بازار معاملاتی است که تا پیش از این 49 شرکت در بازار اول و 49 شرکت دیگر هم در در بازار دوم معاملات آن حضور داشتند اما با درج نماد دیروز یک شرکت جدید ، تعداد شرکت های بازار دوم به عدد 50 رسید.

براساس این گزارش، شرکت صنایع نسوز توکا که 24 آبان سال گذشته مورد پذیرش فرابورس واقع شده بود، از دیروز با نماد " کتوکا" در گروه سایر محصولات کانی غیر فلزی درج شد تا در صورت وجود شرایط و تصمیم مسئولان، آماده عرضه اولیه در روزها و هفته های آینده شود.

بررسی های بورس پرس نشان می دهند سرمایه اسمی این شرکت تازه وارد وابسته به سرمایه گذاری توکا فولاد، 7.2 میلیارد تومان بوده و در آخرین ترکیب سهامداری آن شرکت های توکا تولید اسپادان با 53 درصد و نسوز قشم و توکا فولاد با 24 و 16 درصد از سهامداران عمده بشمار می روند.

"کتوکا" که دارای سال مالی 29 اسفند است، سود هر سهم سال مالی 92 را در قالب شرکت سهامی خاص و با قیمت اسمی هزار تومانی هر سهم، 6458 ریالی پیش بینی کرده اما بعد از تبدیل شدن به شرکتی سهامی عام در 10 آذر سال گذشته با قیمت اسمی 100 تومانی هرسهم ، عملکرد 6 ماه سال گذشته را با پوشش 391 ریالی همراه کرده است.

این شرکت مستقر در اصفهان . فعال در اسخت و تولید محصولات و فرآورده های نسوز از اردیبهشت 70 تاسیس شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ