کد خبر: ۱۲۰۲۲
۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۲/۶

مجلس نوسانات غیرطبیعی بورس را بررسی می کند
رئیس کمیسیون اصل نود :

مجلس نوسانات غیرطبیعی بورس را بررسی می کند

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از برنامه بررسی نوسانات غیرطبیعی بورس توسط مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد علی پورمختار در گفت و گو با خانه ملت درباره نوسانات شدید در بورس گفت: بورس به لحاظ اقتصادی باید از شفاف ترین بازار های کشور باشد تا بتواند نقدینگی ها لازم را از بازارهای کاذب جمع آوری کند. 

وی ادامه داد: باید پذیرفت همواره دخالت هایی در بورس وجود داشته بنابراین کنترل شرکت های فعال در بورس و کسانی که در ایجاد جو روانی در بورس نقش دارند در ایجاد شفافیت در بازار نقش مهمی خواهد داشت.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس با بیان اینکه در برخی موارد بعضی از شرکت ها صف خرید در بورس را افزایش می دهند، تصریح کرد: نقش سازمان بورس نظارت و رصد تمامی اتفاقات بورس در کشور است و باید در این زمینه عملکرد قوی داشته باشد.  در زمینه نوسانات بورس پرونده ایی از سال گذشته در کمیسیون اصل نود مجلس وجود دارد و بررسی هایی با حضور رئیس پیشین سازمان بورس صورت گرفته که ادامه دارد.

پورمختار ادامه داد: مسائل مربوط به پرونده بورس  تخصصی است بنابراین کمیسیون اصل نود مجلس به بررسی ها بیشتری در این زمینه نیاز دارد.بنابراین در خصوص نوسانات و وضعیت کنونی بورس و پرونده موجود، مقرر شده رئیس سازمان بورس برای ارائه توضیحات به مجلس بیآید.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ