کد خبر: ۱۲۰۶۲۹
۰:۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹

زمان افزایش سرمایه ۳ شرکت بورسی و فرابورسی از سود و آورده نقدی

زمان افزایش سرمایه ۳ شرکت بورسی و فرابورسی از سود و آورده نقدی

۳ شرکت بورسی و فرابورسی زمان مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۲۲۰، ۱۵۰ و ۱۰۰ درصدی از محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دو شرکت چین چین و بیمه رازی زمان تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 220 و 150 درصدی از محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و اورده نقدی را اعلام کردند.

بر این اساس،"غچین" ساعت 10 روز سه شنبه 28 اسفند در خیابان کریم خان زند، خ ایرانشهر شمالی، روبروی خ سپند، ساختمان 555 و "ورازی" ساعت 14:30 دوشنبه 27 اسفند در خیابان گاندی، کوچه سیزدهم، پلاک 14 به این مجمع می روند در حالی که تاکنون مجوز آن را از سازمان بورس دریافت نکرده اند.

همچنین سهامداران شرکت خدمات فنی فولاد یزد که پیرو مجمع اول در 13 اسفند به حد نصاب نرسید، ساعت 8 شنبه 25 اسفند در محل شرکت برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 100 درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی روانه می شوند.

"خفولا" که تاکنون مجوز افزایش سرمایه را دریافت نکرده، تامین مالی مذکور را با 4 هدف توسعه منابع مالی و سرمایه در گردش، توسعه فعالیت ها در زمینه های مختلف بخصوص امور ساختمانی و تاسیسات و تعمیرات با کارفرمایان مختلف،افزایش سهام درسایر موسسات و شرکت ها و کاهش تسهیلات دریافتی بانک ها به انجام می رساند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ