کد خبر: ۱۲۱۳۸۷
۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۱/۱۸

زمان افزایش سرمایه شرکت فولادی از سود انباشته

زمان افزایش سرمایه شرکت فولادی از سود انباشته

شرکت فولاد آلیاژی ایران و حاضر در بازار اول معاملات بورس، زمان مجمع فوق العاده برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه از سود انباشته را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت فولاد آلیاژی ایران برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه،زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.

بر این اساس، "فولاژ" ساعت 11 روز چهارشنبه 28 اردیبهشت در محل شرکت واقع در یزد جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه 10 درصدی از محل سود انباشته به این مجمع می رود.

این شرکت بورسی با موافقت سهامداران، سرمایه فعلی را از 499 به 551.1 میلیارد تومان می رساند تا قادر به اصلاح ساختار مالی شود.همچنین مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از 551.1 به 699 میلیارد تومان معادل 30 درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی،موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدت دو سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان بورس، نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.

بنابراین گزارش،شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر با 34.2 درصد و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد با 20 درصد در ترکیب سهامداری این شرکت فولادی حضور دارند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ