کد خبر: ۱۲۸۲۲۷
۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۲/۳۱

حضور دوباره کنسرسیوم سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران

حضور دوباره کنسرسیوم سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران

مدیر سرمایه‌گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی از حضور دوباره یک کنسرسیوم سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی برای اجرای پروژه و تلاش دولت برای آغاز هرچه سریع‌تر این سرمایه‌گذاری آن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حسین علیمراد با اعلام تداوم مذاکره با سرمایه‌گذاران خارجی صنعت پتروشیمی ایران در خصوص سرمایه‌گذاری خارجی به شانا گفت: جذب سرمایه‌های خارجی، تابعی از شرایط بین‌الملل و همکاری‌ها میان ایران و دیگر شرکت‌ها و کشورهای دنیا بوده و این روابط براساس برد برد روند جدید ویژه را تجربه می‌کند و این‌گونه نیست که راهبرد منفی یک کشور، روی راهبرد دیگر کشورها اثر مستقیم، همسو و سریع بگذارد. 

وی افزود: شرکت‌های خارجی به‌ویژه شرکت‌های آسیایی با در نظر داشتن شرایط و مزیت‌های صنعت پتروشیمی ایران و با وجود همه تبلیغات منفی کنونی پس از خروج آمریکا از برنامه جامع اقدام مشترک برجام همچنان مایل به همکاری هستند.
 
علیمراد با اشاره به حضور دوباره یک کنسرسیوم سرمایه‌گذاری در صنعت پتروشیمی ایران ادامه داد: مذاکرات با این کنسرسیوم انجام شده و این گروه اطمینان داد به دنبال اجرای پروژه در طرح‌های صنعت پتروشیمی بوده و حتی درخواست کمک برای تسریع انجام فرآیندهای اجرای پروژه را داشت. دولت هم به دنبال آغاز هرچه سریع‌تر این سرمایه‌گذاری است.
 
انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ