کد خبر: ۱۲۸۶۳۶
۰:۰ - ۱۳۹۸/۳/۱۳

۷۵ درصد فناوری تولید بزرگترین شرکت فولاد ایران بومی سازی شد
بنابر اعلام مدیرعامل:

۷۵ درصد فناوری تولید بزرگترین شرکت فولاد ایران بومی سازی شد

مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به کسب ۷۵ درصدی فناوری تولید فولاد گفت: برای تحقق ۱۰۰ درصدی این امر راهی جز استفاده از دانش داخلی که بخصوص در دانشگاه‌ها تولید می‌شود، نداریم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان در جلسۀ شورای عالی دفتر همکاری‌های شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه اصفهان با تأکید بر اهمیت تعامل صنعت و دانشگاه گفت: استفاده از چراغ دانش می‌تواند در توسعۀ فناوری و چرخۀ تولید و اقتصاد نقش بسزایی داشته باشد.در چشم‌انداز و هدف‌گذاری‌های جدید فولاد مبارکه دست‌یابی به دانش فنی روز فولاد ترسیم شده و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که تا پنج سال آینده به این هدف مهم و تعیین‌کننده برسیم.

وی افزود: اینکه فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ فولاد ایران و خاورمیانه است خوب است، ولی کافی نیست و باید از این مرحله عبور کنیم و صاحب فناوری شویم. در این صورت است که می‌توانیم مجموعۀ کاملی باشیم.

عظیمیان ادامه داد: درحال حاضر با اتکا به دانش فنی شرکت‌های داخلی، ۷۵ درصد فناوری تولید فولاد را کسب کرده‌ایم و نیاز به تلاش بیشتری است که به ۱۰۰ درصد فناوری بومی دسترسی پیدا کنیم و برای تحقق این امر راهی جز استفاده از دانش داخلی که بخصوص در دانشگاه‌ها تولید می‌شود، نداریم و این برای صنعت فولاد یک الزام است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ