کد خبر: ۱۲۹۱۲۶
۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۳/۲۸

وزیر ورزش : به هر شکل ممکن سرخابی‌ها همین سال واگذار می‌کنیم

وزیر ورزش : به هر شکل ممکن سرخابی‌ها همین سال واگذار می‌کنیم

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفته سرخابی‌ها تا پایان سال خصوصی نمی‌شوند اما وزیر ورزش اعلام کرد: به هر شکل ممکن استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، مسعود سلطانی‌فر درباره روند خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس گفت: جلسات مربوط به این موضوع از مدتی پیش مستمراً ادامه دارد و موظفیم به هر شکل ممکن تا پایان سال جاری قانون را اجرا کنیم. بر اساس قانون، شروع عملیات تعیین قیمت و وارد شدن به فرابورس از شهریور ماه است و پس از آن، روند در اختیار سازمان خصوصی‌سازی خواهد بود و نه وزارت ورزش.

اصرار وزیر ورزش بر واگذاری سرخابی‌ها تا پایان سال در حالی طی یکی دو روز گذشته رسانه‌ای شده که در پاسخ به این مطلب پوری حسینی اعلام کرد: عرضه سهام استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس و پذیرش آن نیازمند مقدمه‌هایی است که به نظر می‌رسد این واگذاری به پایان سال 98 وصال نمی‌دهد. برای واگذار نشدن سهام این دو باشگاه می‌توان ده‌ها دلیل منطقی ارائه کرد اما اگر قرار بر واگذاری حتمی سهام دو باشگاه باشد این موضوع نیازمند اراده و همت قوی از سوی مجریان امر به خصوص سازمان خصوصی‌سازی است. بر این اساس از اراده سایر مجریان برای نهایی شدن این امر اطلاعی ندارم اما سازمان خصوصی‌سازی از اراده لازم در این زمینه برخوردار است.

وی افزود: همچنین این باشگاه‌ها باید شرایط پذیرش در فرابورس را کسب کنند که اکنون این موضوع غیرممکن به نظر می‌رسد مگر آنکه دستور اجرای این اقدام داده شود در غیر این صورت اکنون این موضوع طبق مقررات حاکم در فرابورس شدنی نیست.

انتهای پیام



 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ