کد خبر: ۱۴۰۹۸۳
۰:۰ - ۱۳۹۸/۹/۷

قیمت ۱.۷ میلیارد تومانی هر سهم برای تهاتر با ساختمان شرکت فرابورسی

قیمت ۱.۷ میلیارد تومانی هر سهم برای تهاتر با ساختمان شرکت فرابورسی

گروه اقتصادی کرمان خودرو از تهاتر ساختمان با ۷ درصد از سهام اولین شرکت خصوصی تولیدکننده‌ برق خبر داد که در آن ارزش هر سهم شرکت سهامی خاص ۱.۷ میلیارد تومان اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، گروه اقتصادی کرمان خودرو که با قیمت 199 تومانی هر سهم در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و به دلیل عدم رفع ابهام با ادامه تعلیق نماد 18 آذر روبرو شده از تهاتر جالب توجه و مربوط به ساختمان صدف (مجموعه فرهنگی اداری و تعمیرگاهی ) خبر داد که 26.6 درصد از ارزش دفتری دارایی انتقالی نسبت به کل دارایی ها است .

براساس این گزارش ، "خکرمان" اعلام کرد در برابر انتقال بیش از 320.2 میلیارد تومانی عرصه و اعیان این ساختمان به شرکت زیرمجموعه کرمان موتور ، 7 درصد از سهام شرکت آرین ماهتاب گستر را به ارزش 184.8 میلیارد تومان دریافت کرده و با توجه به خرید 3 درصدی قبلی (به ارزش 79.2 میلیارد تومانی ) ، مالک 10 درصدی شده است .

در این میان ، ارزش هر سهم شرکت سهامی خاص آرین ماهتاب گستر با رقم جالب یک میلیارد و 760 میلیون تومانی اعلام شده که برای شرکت های سهامی خاص ، چندان عجیب نیست .

شرکت آرین ماه‌تاب گستر سال 80 به عنوان اولین شرکت خصوصی تولیدکننده‌ برق در ایران تأسیس شده و دارای 100 نیروی انسانی ، مالک تمام یا بخشی از 13 نیروگاه حرارتی و تجدیدپذیر با ظرفیت حدود ۴۰۰۰ مگاوات ، یک آب شیرین کن 5000 متر مکعب در روز است .

توضیحات مدیرعامل :

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ