کد خبر: ۱۴۷۶۷۶
۹:۵۳ - ۱۳۹۹/۱/۵

حمایت جدید فدرال رزرو از بورس آمریکا با خرید نامحدود دارایی ها و اعلام تعهد

حمایت جدید فدرال رزرو از بورس آمریکا با خرید نامحدود دارایی ها و اعلام تعهد

بانک مرکزی آمریکا در اقدامی جدید برای حمایت از اقتصاد و بورس نیویورک از خرید نامحدود دارایی ها و و اعلام تعهد پشتیبانی از تمام ابزارها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک مرکزی آمریکا در بیانیه ای از اقدامات جدید برای حمایت از اقتصاد از جمله خرید نامحدود دارایی ها خبر داد و اعلام کرد: نوع جدید بیماری همه گیر ویروس کرونا در سراسر جهان باعث ایجاد مشکلات اساسی شده و باید اقدامات جدی در بخش های دولتی و خصوصی برای محدود کردن ضرر شغلی و اطمینان از بهبودی سریع انجام شود.

فدرال رزرو متعهد است از تمام ابزارها برای پشتیبانی از جریان اعتبار به خانوارها و مشاغل و رسیدن به اهداف حداکثر اشتغال و ثبات قیمت استفاده کند.به منظور اطمینان از عملکرد صاف بازارها و عبور مؤثر از سیاست پولی علاوه بر خرید اوراق بهادار براساس اوراق خزانه و وام، اوراق بهادار مبتنی بر وام های تجاری نیز در چارچوب خرید اوراق بهادار مبتنی بر وام درج خواهد شد.

عملیات بازپرداخت بانک ها در مقیاس بزرگ بصورت حساب های شبانه و مدت دار ادامه خواهد یافت.کارت اعتبار صاحب کارانی که با ایجاد برنامه های جدید شروع به فعالیت کردند، مصرف کنندگان و مشاغل، پشتیبانی خواهد شد و بودجه ای جدید نزدیک به 300 میلیارد دلار تامین خواهد شد. همچنین 75 میلیارد دلار اوراق خزانه و 50 میلیارد دلار وام مسکن این هفته هر روز توسط شعبه نیویورک بانک فدرال خریداری می شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ