کد خبر: ۱۴۸۱۳۱
۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱/۱۹

ثبت رکورد جدید ارزش معاملات خرد در روز افت ۴۱۷۲ واحدی شاخص

ثبت رکورد جدید ارزش معاملات خرد در روز افت ۴۱۷۲ واحدی شاخص

در معاملات سومین روز کاری هر چند در نتیجه چند عامل شاخص با افت ۴۱۷۲ واحدی روبرو شد اما ارزش معاملات خرد با بیش از ۹ هزار میلیارد تومان، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام متاثر از چند عامل با افت 4172 واحدی شاخص به پایان رسید که ارزش معاملات خرد، رکورد جدیدی را به ثبت رساند.

براین اساس با وجود اختلال مجدد در سیستم معاملات و سردرگمی فعالان در نمایش داده ها، ارزش معاملات خرد بیش از 9 هزار میلیارد تومان بود و طی آن 601 میلیارد تومان نقدینگی توسط حقیقی ها به بازار تزریق شده و مجموع نقدینگی وارد شده به بازار در سال جاری را به 6.3 هزار میلیارد تومان رساند.

همچنین ارزش روز بازارسهام شرکت های بورسی از 2 هزار هزار میلیارد تومان عبور کرد و ارزش معاملات سهام شرکت های بورسی و فرابورسی بیش از 6 و 3.2 هزار میلیارد تومان بود.

نمادهای بانک ملت، هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، گروه مپنا، ملی مس، توسعه معادن و فلزات و گل گهر بیشترین تاثیر منفی را بر نماگر بازار با 628 تا 302 واحد گذاشتند و بیشترین تاثیر مثبت هم با 548 واحد به نماد شرکت ارتباطات سیار ایران تعلق داشت.

دراین میان، بانک تجارت با داد و ستد بیش از 2.1 میلیارد سهمی و بانک صادرات، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان به همراه ذوب آهن به ترتیب با 493، 437، 400 و 324 میلیون سهمی، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ