کد خبر: ۱۵۳۰۱۴
۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۲/۱۳

حمله ائتلاف سعودی به مرکز گمرکی حاوی دارو و غذا در مرکز یمن

حمله ائتلاف سعودی به مرکز گمرکی حاوی دارو و غذا در مرکز یمن

با حمله موشکی ائتلاف سعودی به مرکز گمرکی حاوی دارو و غذا در یمن تعدادی زخمی و مفقود شده و چندین کامیون حامل کالا در آتش سوخت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از المسیره، به ‌رغم کمبود شدید دارو و غذا در یمن، ائتلاف سعودی آمریکایی گمرک عفار در استان بیضاء راکه پس از بسته شدن بندر الحدیده در غرب یمن، ورودی اصلی غذا و دارو شده بود مورد هدف قرار داد که در پی آن تعدادی زخمی و مفقود شده و صدها کامیون حامل کالا در آتش سوخت.

بر این اساس، اداره گمرگات یمن طی بیانیه‌ای اعلام کرد: به دلیل ادامه پرواز جنگنده‌های ائتلاف سعودی امکان شناسایی تعداد شهدا و مجروحان هنوز وجود ندارد. این اولین حمله به یک مکان غیرنظامی نیست بلکه ائتلاف سعودی پیشتر نیز مرکز گمرکی میتم، دفتر گمرک‌ها، مرکز کنترل گمرکی ذمار را هدف گرفته بود اما حمله فعلی شدیدترین آنها بوده که منجر به تلفات انسانی و خسارت‌های مادی بسیاری شده است.

اداره گمرکات، کشورهای عضو ائتلاف و سازمان ملل را مسئول کامل این موضوع دانسته و نهادهای بین‌المللی را به حمایت از غیرنظامیان فرخوانده است.
جنایت ائتلاف سعودی در گمرک عفار منجر به سوختن کامل یازده کامیون شده که حامل مواد غذایی، وسایل منزل و ژنراتورهای برق بوده‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ