کد خبر: ۱۵۳۱۸۳
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۲/۱۶

برنامه ترامپ برای حمله اقتصادی تازه به چین با قطع زنجیره تامین کالاها

برنامه ترامپ برای حمله اقتصادی تازه به چین با قطع زنجیره تامین کالاها

مقامات آمریکایی از تلاش ترامپ برای حمله اقتصادی تازه‌ای به چین از طریق قطع زنجیره تامین کالاها و تجهیزات صنعتی از چین خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، مقامات آمریکایی اعلام کردند: دولت ترامپ در تلاش جدی برای دست یافتن به راهکاری است که زنجیره تامین کالاها و تجهیزات صنعتی را از چین خارج کند. اعمال تعرفه های جدید بر چین به بهانه مجازات پکن برای مدیریت شیوع ویروس کرونا نیز در همین راستا انجام شده است.

بر اساس این گزارش، آسیب های اقتصادی و آمار مرگ و میر در آمریکا به دلیل ویروس کرونا موجب شده که وابستگی زنجیره تامین و تولید آمریکا از چین فاصله بگیرد و حتی شاید به سوی کشورهایی گرایش پیدا کند که رابطه دوستانه تری با واشنگتن دارند.

کیت کراچ معاون انرژی وزارت خارجه آمریکا در این باره گفت:  طی سال های گذشته همواره در تلاش بوده ایم تا وابستگی زنجیره تامین در چین را کاهش دهیمد اما اکنون درحال تسریع این راهکار هستیم تا فرایند خرید و تولید شرکتها را به خارج از چین منتقل کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» علی | ساعت ۱۸:۵ - ۱۳۹۹/۲/۱۶
0
0
پاسخ
باسلام بنده در سجام برای دریافت کد سهامداری سهام عدالت ثبت نام نمودم تمام مراحل انجام وحتا کد پیگیری هم دریافت نمودم ایا لازمه دوباره اقدام کنم اطلاع رسانی قطره ای باعث سردرگمی دارندگان سهام عدالت که اکثرا تجربه ندارن شده است لطفا پس از تکمیل آئین نامه یکبار برای همیشه مردم را اسوده نمایید هنوز شرکت های استانی در بورس ثبت نشده اند
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ