کد خبر: ۱۵۳۳۸۰
۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۲/۲۲

ریزش ۵ تا۲۰ میلیونی قیمت خودروها + نرخ ۲۹ محصول ایران خودرو و ساپیا در بازار
رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو مطرح کرد:

ریزش ۵ تا۲۰ میلیونی قیمت خودروها + نرخ ۲۹ محصول ایران خودرو و ساپیا در بازار

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو از روند کاهشی ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت خودروها در بازار خبر داد و گفت: پیش بینی می شود این روند طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید موتمنی با بیان اینکه بازار خودرو از دیروز تا به حال روی آرامش دیده و قیمت ها نیز روندی کاهشی دارند به فارس گفت: پیش بینی می شود روند کاهش قیمت ها طی روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. قیمت پراید در روزهای گذشته تا 90 میلیون تومان نیز بالا رفته بود در حال حاضر قیمت سایپا 131 در بازار به 72 میلیون تومان رسیده و البته برای این قیمت هم مشتری وجود ندارد و حتی کسی حاضر به خرید این خودرو با قیمت 67 میلیون تومان هم نیست.

وی تصریح کرد: کاهش 20 میلیون تومانی قیمت سایپا 131 در مورد سایپا 111 نیز اتفاق افتاده و این خودرو هم تقریباً هم قیمت سایپا 131 در بازار عرضه می شود. قیمت برخی خودروهای داخلی نیز در بازار 5 یا 10 میلیون تومان کاهش یافته است و قیمت پژو 405 نیز که در بازار تا 150 میلیون تومان بالا رفته بود با قیمت 127 میلیون تومان عرضه شد که البته با همین قیمت هم مشتری برای خرید وجود ندارد. قیمت تیبا نیز در بازار با افت 10 میلیون تومانی به 80 میلیون تومان رسیده است. پژو پارس هم با کاهش 7 میلیون تومانی قیمت در بازار روبرو شده و با قیمت 143 میلیون تومان عرضه می شود.

بازار خودرو کساد است

علی ملااحدی یکی دیگر از فعالان بازار خودرو نیز در مورد وضعیت بازار گفت: در حال حاضر مراجعه کننده ای برای خرید خودرو در بازار نداریم و همه منتظر اجرایی شدن دستورالعمل جدید شورای رقابت برای قیمت گذاری خودرو هستند. مردم منتظرند ببینند سازمان حمایت و نهادهای نظارتی چه برخوردی با دلالان و سوداگران بازار خودرو می کنند.

قیمت برخی خودروهای داخلی در بازار یکشنبه:



 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ