کد خبر: ۱۵۴۳۸
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۶/۲۸

مشتری پر و پا قرص بلوک ۸۷ درصدی
بدون مشخص شدن دلیل :

مشتری پر و پا قرص بلوک ۸۷ درصدی "حفارس" انصراف داد

امروز بلوک ۸۷ درصدی شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در بورس عرضه شد اما مشتری پر و پا قرص آن بدون مشخص دلیلی انصراف داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام، سازمان خصوصی سازی ﺑﻪ وﻛﺎﻟﺖ از شرکت ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ دوﻟﺘﻲاﻳﺮان اقدام به عرضه 87.07 درصد از سهام حمل و نقل بین المللی خلیج فارس کرد اما به رغم وجود یک مشتری پرو پا قرص ، این بلوک به فروش نرسید.

براساس این گزارش، بررسی های بورس پرس نشان می دهد یک هلدینگ غیربورسی فعال در صنعت حمل و نقل کشور برای تکمیل زنجیره خدمات خود از روزهای گذشته به شدت پیگیر این موضوع بوده و حتی قادر به دریافت تایید صلاحیت از بورس شده بود. این مشتری امروز هم آماده بود تا از طریق کارگزاری آگاه بلوک مدیریتی "حفارس" را خریداری و مالک آن شود اما بدون مشخص شدن دلیلی ، از این خرید انصراف داد.

در این رابطه تماس ها با مدیران مرتبط با عرضه بلوک فوق بی نتیجه ماند تا معلوم نشود علت اصلی این موضوع ناشی از چه بود؟

این بلوک شامل 303 میلیون و 920 هزار سهم "حفارس" بود که به قیمت امروز تابلوی بورس به اضافه 20 درصد به شرط آنکه از 3 هزار و 836  ریال کمتر نباشد، به صورت 25 درصد نقد و باقی اقساط توسط کارگزاری تدبیرگران فردا روانه میز فروش شد.

به هرحال سازمان خصوصی سازی طی روزهای آینده بار دیگر این بلوک را آماده عرضه خواهدکرد تا بعد از واگذاری ، افزایش سرمایه مدنظر مدیران "حفارس" عملی شود.

انتهای پیام
 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ