کد خبر: ۱۵۴۶۱۴
۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۳/۲۶

وعده روحانی به افزایش عرضه های اولیه در بورس طی ماه های آینده

وعده روحانی به افزایش عرضه های اولیه در بورس طی ماه های آینده

رییس جمهور با اشاره به اقدامات در حوزه مسکن، خودرو و رشد اقتصادی بدون نفت گفت: در ماه های آینده عرضه های اولیه زیادی در بورس خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن روحانی در نشست هیات دولت گفت: در ماه های آینده عرضه های اولیه زیادی در بورس خواهیم داشت.

وی افزود: در مسئله مسکن دولت دست روی دست نگذاشته است. در بخش خودرو ۱۸ درصد افزایش تولید داشته‌ایم. هفته‌های آینده ۴۵ هزار دستگاه خودرو ناقص و تکمیل‌نشده‌ای که در پارکینگ‌های خودروسازان بود، تکمیل و به بازار عرضه می‌شود.

رییس جمهور ادامه داد: آمار بانک مرکزی نشان می‌دهد در بخش کشاورزی و صنعت شرایط خوبی داشتیم و رشد اقتصادی بدون نفت در سال ۹۸ مثبت شده است. این رشد مثبت ۱.۱ بدون نفت جزو افتخارات اقتصادی همه آنهایی است که در زمینه اقتصاد تلاش می‌کنند از کشاورزان تا کارگران، صنعتگران و مدیران کارگزاران و همه نهادهای غیردولتی که همه در این زمینه فعال بودند.

روحانی عنوان کرد: در صنعت به‌ غیراز فصل اول که منفی ۰.۱ درصد بود، فصل دوم ۰.۴درصد، فصل سوم ۱.۷درصد و در فصل چهارم ۲.۲ بوده و در مجموع صنعت در طول سال ۹۸ رشد ۲.۳ درصدی داشته است. وقتی به رشد دو ماهه اول نگاه می‌کنیم هم در کشاورزی فعالیت بسیار خوب بوده و هم در صنعت، البته آمارهای اولیه‌ای که الان در رشد صنعت می‌بینیم، بازهم مثبت است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ