کد خبر: ۱۵۴۶۹۷
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۳/۲۸

زمان گشایش نماد شرکت ۱۲۰ میلیارد تومانی در فرابورس اعلام شد

زمان گشایش نماد شرکت ۱۲۰ میلیارد تومانی در فرابورس اعلام شد

فرابورس از بازگشایی نماد بیمه زندگی خاورمیانه در بازار اول معاملات از یک تیر ماه خبر داد و اعلام کرد: قابلیت معامله سهام این شرکت منوط به تعیین کارگزار ناظر است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد صادق غزنوی سرپرست مدیریت عملیات بازار شرکت فرابورس اعلام کرد: به استناد پذیرش سهام شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در ۱۸ آذر سال گذشته توسط هیات پذیرش اوراق بهادار فرابورس، نماد معاملاتی این شرکت روز یکشنبه یک تیر ماه در بازار عادی گشایش می یابد.

با توجه به اینکه قابلیت معامله سهام این شرکت منوط به تعیین کارگزار ناظر است، مقتضی است کارگزاران عضو فرابورس نسبت به تعیین کارگزار ناظر برای مشتریان در سامانه معاملاتی حداکثر تا پایان روز شنبه ۳۱ اردیبهشت اقدام کنند.

طبق بررسی های بورس پرس، درخواست تاسیس شرکت بیمه زندگی خاورمیانه در شهریور سال ۹۱ به تایید شورای عالی بیمه رسید. پذیره نویسی این شرکت در اسفند سال ۹۴ ازطریق بازار سوم فرابورس انجام شد و در ۷ دی سال ۹۵ در اداره ثبت شرکت ها ثبت شد. فعالیت این شرکت از ۱۷ بهمن سال ۹۵ با پروانه صادر شده توسط بیمه مرکزی آغاز شد و از ۱۱ تیر سال ۹۶ پس از احراز کلیه شرایط پذیرش جهت آغاز معاملات ثانویه در بازار پایه ج در فهرست شرکت های پذیرش شده درج شد.

سرمایه اولیه شرکت که دارای ۴۴ نفر نیروی انسانی است، ۱۲۰ میلیارد تومان بوده که ۵۰ درصد آن در بدو تاسیس پرداخت شده و مابقی مبلغ سرمایه تا ۳۱ اردیبهشت سال ۹۸ دریافت شد و در ۵ تیر سال ۹۸ نزد اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.

بانک خاورمیانه با ۲۰ درصد، شرکت آسفالت طوس و سام گروه هر کدام با ۴.۳ درصد، شرکت کارآفرینان ذوب فلزات با ۱.۷ درصد، سرمایه گذاری کارآفرین ماندگار گروه بدر با ۱.۱ درصد، ۶ شخص حقیقی با ۱۵ درصد، ۲۳ شرکت حقوقی با ۵.۹ درصد و ۲۵۹۰ شخص حقیقی با ۴۷.۷ درصد در ترکیب سهامداری این شرکت حضور دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ