کد خبر: ۱۵۴۷۷۴
۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۴/۱

شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی عملکرد سه ماهه داد

شرکت آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی عملکرد سه ماهه داد

سرمایه گذاری پویا که به تازگی در بازار اول معاملات فرابورس درج و آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی شده ، گزارش عملکرد حسابرسی نشده سه ماهه منتهی به اردیبهشت ۹۹ را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سرمایه گذاری پویا که به تازگی در بازار اول معاملات فرابورس درج شده تا آماده عرضه اولیه 15 درصدی سهام باشد، گزارش عملکرد حسابرسی نشده سه ماهه منتهی به اردیبهشت 99 را منتشر کرد.

براین اساس، "وپویا" در این مدت 375 ریال سود برای هر سهم محقق کرده است. جمع درآمدهای عملیاتی در این دوره بالغ بر 151.1 میلیارد تومان و سود عملیاتی 150.1 میلیارد تومان بوده است.

بنابراین گزارش، سرمایه این شرکت که دارای 11 نیروی انسانی است از بدو تاسیس 500 میلیون تومان بوده که بر اساس تصمیم مجمع فوق العاده 21 دی سال 93 به 200 میلیارد تومان از محل مطالبات سرمایه گذاری تدبیر افزایش یافت.

این شرکت در نظر دارد سرمایه را از 200 به 400 میلیارد تومان طی دو مرحله از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد. بر اساس پیش‌بینی ‌های انجام شده مبلغ سود سهام مصوب مربوط به عملکرد سال مالی منتهی به بهمن ۹۸ در سال جاری با انجام افزایش سرمایه به حساب سرمایه منتقل خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ