کد خبر: ۱۵۴۹۳۴
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۴/۴

زمان عرضه بلوکی ۱۷ و ۵۰+۱ درصدی سهام
معاون وزیر اقتصاد خبر داد:

زمان عرضه بلوکی ۱۷ و ۵۰+۱ درصدی سهام "وامید، وبانک" در بورس

معاون وزیر اقتصاد از زمان عرضه بلوکی ۱۷ و ۵۰+۱ درصدی باقیمانده سهام دولت در سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس معمار نژاد درخصوص زمان عرضه باقیمانده سهام سرمایه‌گذاری امید در بورس به فارس گفت: آگهی عرضه "وامید" به بورس ارائه شده و احتمالا هفته آینده منتشر می‌شود و ۹ روز وقت برای خرید این سهام بلوکی در نظر گرفته می‌شود. در این مرحله ۱۷ درصد سهام معادل یک صندلی هیأت مدیره بصورت بلوکی اداره می‌شود که شخص حقیقی و حقوقی بتواند آن را خریداری می‌کند.

وی درباره زمان عرضه باقیمانده سهام دولت در سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی ارائه می‌شود، ‌گفت: باقیمانده سهام دولت در "وبانک" طی ماه جاری عرضه می‌شود. در این مرحله ۵۰+۱ درصد یعنی عمده سهام بصورت بلوکی از طریق بورس واگذار می‌شود.

این مقام مسئول درخصوص سرنوشت واحدهای فروش رفته صندوق واسطه گری مالی یکم با نماد "دارایکم" توضیح داد: سعی می‌شود امروز نماد این صندوق در بورس باز شود. ارزش هر واحد ۱۰ هزار تومانی صندوق واسطه‌گری مالی یکم امروز به ۲۳ هزار تومان رسیده یعنی اگر کسی در حداکثر سقف ۲۰۰ واحد به ارزش دو میلیون تومان از واحدهای صندوق واسطه گری مالی را خریداری کرده باشد، ارزش امروز پورتفوی وی ۴.۶ میلیون تومان شده  است.

معمارنژاد در واکنش به اینکه چه زمانی واحدهای این صندوق قابل خرید و فروش می‌شود، عنوان کرد: سعی می‌کنیم امروز این کار انجام شود اما توصیه می‌کنیم دارندگان واحدهای این صندوق با توجه به ارزنده بودن این دارایی و رشد آن از سود این واحدها استفاده کنند و آن را نگه دارند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ