کد خبر: ۱۶۰۸۹۶
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۱۳

تحقق سود ۲۵ هزار میلیارد تومانی
مدیرعامل مطرح کرد:

تحقق سود ۲۵ هزار میلیارد تومانی "شستا" با رشد ۴.۵ برابری

مدیرعامل شستا با اشاره به بارگذاری جزئیات اطلاعات شرکت‌های تابعه بر روی سایت برای بازدید عموم از تحقق سود تجمیعی ۲۵ هزار میلیارد تومانی با رشد ۴.۵ برابری خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رضوانی فر با اشاره به اینکه اصل شفافیت در تمام تصمیمات و فعالیت‌های شستا حاکم شده، گفت: صورت‌های مالی، افزایش سرمایه‌ها و جزئیات اطلاعات شرکت‌ها به همراه اعضای هیات مدیره روی سایت تمام شرکت های تابعه بارگذاری شده است. زمانی که اطلاعات افراد بارگذاری شد و عموم مردم توانستند اطلاعات را ببینند امکان انتقاد ایجاد اما باید بدانیم که در ذیل همین شفافیت ممکن شده است.

وی افزود: اگر بعد از ۲۲ سال گزارش حسابرسی مقبول دریافت می کنیم، رتبه اقتصادی شستا بالاترین رتبه اقتصادی است، تعداد شرکت‌های زیانده از ۴۰ به ۷ رسید و اگر عمده شرکت ها در نیمه نخست سال توانستند به اندازه ۱۲ ماهه سال پیش سوددهی داشته باشند، مرهون حضور افراد در شرکت ها و هیات مدیره ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: انتصابات در شستا براساس صلاحیت وتوانمندی های افراد انجام و اصل شفافیت در تمام تصمیمات و فعالیت‌ها حاکم شده است. ممکن است یک فرد حقوقدان در یک شرکت پتروشیمی عضو هیات مدیره باشد. در تحلیل این موضوع باید در نظر داشته باشیم که ترکیب هیات مدیره بر اساس نیازها است و اگر شرکتی مشکلات حقوقی دارد باید از حقوقدان ها هم در هیات مدیره استفاده شود.

رضوانی‌فر توضیح داد: نگاه به اداره شستا بر اساس چارچوب هایی که وزیر کار تدوین کرده، نگاهی ملی است. شستا نسبت به بنگاه‌های همتراز، بیشترین افشای اطلاعات را دارد و عملکرد آن شفاف است. رفته رفته مدارک افرادی که امروز حضور دارند یا حتی شاید رفته باشند را و اسناد مربوط گذشته را تکمیل می کنیم.

وی با اشاره به اینکه سود تجمیعی به ۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده از رشد ۴.۵ برابری این سود خبر داد و گفت: این هلدینگ چند رشته ای قبل از ورود به بورس اطلاعات شرکت‌ها و افزایش‌ سرمایه‌ها را منتشر و اعلام نمی‌کرد. طبعاً نواقصی هم در این بین وجود دارد اما برآن هستیم تا اطلاعات بیشتری را شفاف کنیم و این ایفای تعهدات به سهامداران است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» پرهام | ساعت ۱۸:۳ - ۱۳۹۹/۸/۱۳
0
0
پاسخ
باسلام.
جناب رضوانی حرفهای جنابعالی متین.ولی بالاخره این شستا کی باز میشه؟والله بدهکاریم.تالله بدهکاریم.پولمون بلوکه شده وپیش طلبکار شرمنده ایم.هر هفته مصاحبه،مصاحبه ومصاحبه.اینها دردی دوا نمیکنه وقتی شستا باقیمت مناسب بازبشه وامثال بنده بتونن بدهیشون روپرداخت کنند هزاران دعا براتون می کنند.پس خواهشا زودتر باز شود.قول داده بودید بعد ازمجمع بازبشه ولی نشد‌.خدا روخوش نمیاد اینهمه استرس به مردم وارد میشه.طلبکار پول رو میشناسه واین مصاحبه ها براش پول نمیشه.خواهشا کاری کنید.عاجزانه خواهش می کنیم کاری کنید زودتر باز بشه واینهمه جلوی طلبکارا شرمنده نشیم.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ