کد خبر: ۱۶۱۱۰۸
۰:۰ - ۱۳۹۹/۸/۱۹

گزارش مدیرعامل شستا از عملکرد و قیمت سهام + بازگشایی نماد و پرداخت سود

گزارش مدیرعامل شستا از عملکرد و قیمت سهام + بازگشایی نماد و پرداخت سود

مدیرعامل شستا با اشاره به روند عملکردی این سهم را بسیار ارزنده با قیمت جذاب عنوان کرد و با توصیه سرمایه گذاری بلند‌مدت و هوشمندانه به سهامداران درباره زمان بازگشایی نماد توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد رضوانی‌فر درباره بازگشایی نماد "شستا" در بورس به نود اقتصادی گفت: بلافاصله بعد از انتخاب بازارگردان، نماد شستا باز می شود. تکلیف قانونی و دستورالعمل الزام تعیین بازارگردان برای ۶۴ هلدینگ و شرکت زیرمجموعه نیز مشخص و عملیات بازارگردانی آغاز شده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه اختیار قانونی انتخاب بازارگردان برای شستا با هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی است، تشریفات قانونی طی شده و در مرحله نهایی قرار دارد تا زمینه بازگشایی نماد فراهم شود . همچنین با تامین منابع، پرداخت سود به اشخاص حقیقی از 21 آبان صورت می گیرد .

این مقام مسئول ادامه داد: بررسی ترکیب پرتفوی شستا، عملکرد سال گذشته و روند قیمت در نیمه نخست سال جاری نشان می دهد یکی از ارزنده ترین و کم ریسک ترین سرمایه گذاری هایی است که می توان در بازار سهام انجام داد . ماهیت این هلدینگ چند رشته ای با پرتفوی متنوع، ثبات عملکرد، سودآوری، پروژه های آتی و برآورد از تحقق بودجه ها در سال مالی جاری حکایت از سهمی بسیار ارزنده با قیمت جذاب دارد.

رضوانی فر به سهامداران توصیه کرد: به سرمایه گذاری در شستا بلند‌مدت و هوشمندانه نگاه کنند و متناسب با شرایط بازار، پرتفوی و میزان دارایی را افزایش دهند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ