کد خبر: ۱۶۲۱۵۱
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۹/۱۲

حق بیمه کرونا در اپلیکیشن شرکت بورسی فقط با ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه
مدیرعامل آسان پرداخت اعلام کرد:

حق بیمه کرونا در اپلیکیشن شرکت بورسی فقط با ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه

مدیرعامل شرکت بورسی آسان پرداخت گفت: حق بیمه کرونا در اپلیکیشن آپ ۵.۶ تا ۲۰ هزار تومان در ماه است که در سبدخانوار بسیاری از نقاط پایتخت فقط معادل دو نان سنگک یا یک کیلو مرغ تنظیم بازار است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا اسکندریون گفت: حق بیمه کرونا در اپلیکیشن آپ از 5.6 تا 20 هزار تومان در ماه است که در سبد خانوارها مبلغ پایینی است که در بسیاری از نقاط پایتخت فقط می‌توان با آن دو قرص نان سنگک یا یک کیلو و  80 گرم مرغ تنظیم بازار در یک ماه خرید.

وی افزود: با پرداخت ماهانه 20 هزار تومان، بهترین شیوه مقابله با احتمال آلودگی به کووید 19  را در پیش می‌گیریم چراکه با این مبلغ به سختی می‌توانیم در ماه یک بسته ویتامین دی یا ویتامین ث تولید داخل را خریداری کنیم. اکنون قیمت یک بسته استامینوفن کدئین هم دست کم 22 هزارتومان است.

این مقام مسئول تاکید کرد: در اپلیکیشن آپ امکان خرید بهترین طرح‌های اقتصادی بیمه کرونا بدون خروج از منزل فراهم شده و هر هموطنی که قصد دارد خود و خانواده را بیمه کند با لمس چند گزینه در صفحه گوشی همراه از ترس هزینه‌های سربه‌فلک‌کشیده کرونا تا حدود زیادی راحت می‌شود. از طریق اپلیکیشن آپ همه کاربران  می‌توانند از شرکت‌هایی که حداکثر توان مالی را نزد بیمه مرکزی دارند یعنی بیمه های سینا، سامان و خاورمیانه در بازه‌های مختلف 30، 90، 180 روزه یا یکساله، بیمه خریداری کنند.

اسکندریون ادامه داد: استفاده از 100 میلیون تومان سرمایه فوت ، 50 میلیون تومان سرمایه نقص عضو و ازکارافتادگی و 10 میلیون تومان هزینه پزشکی که شامل هزینه آزمایش کرونا هم می‌شود در بهترین طرح ویژه یکساله دیده شده و از سوی دیگر در کمترین میزان پوشش بیمه‌ای هم هموطنان لااقل می‌توانند از پرداخت 20 میلیون تومان سرمایه فوت و 2 میلیون تومان هزینه پزشکی با پرداخت ماهانه 5600 تومان بهره‌مند شوند.

بنابراین گزارش، هموطنان با دانلود اپلیکیشن آپ و مراجعه به گزینه بیمه در پایین سمت راست صفحه اول، می‌توانند با همه طرح‌های پرطرفدار بیمه کرونا آشنا و در برابر همه گیری بیمه شوند. به محض انتخاب یک طرح بیمه کرونا و درج شماره موبایل ، یک اپراتور آگاه به موضوعات بیمه‌ای با کاربر تماس می‌گیرد و راهنمایی مناسب با شرایط سنی، اقتصادی و انتظارات هر شخص ارائه می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ