کد خبر: ۱۶۲۲۸۹
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۹/۱۶

مجمع سالانه ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی  الکترونیکی برگزار شد
مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی:

مجمع سالانه ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی الکترونیکی برگزار شد

مدیرعامل سپرده گذاری مرکزی از برگزاری مجمع الکترونیکی ۵ شرکت سرمایه گذاری استانی با نظارت سازمان بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین فهیمی از برگزاری الکترونیک ۵ مجمع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی خراسان شمالی و جنوبی، قم، اصفهان و کردستان خبر داد و گفت: بیش از یک دهه بعد از تعیین تکلیف سهام عدالت در دستگاه‌های اجرایی مختلف، تصمیم بر آن شد با دستور مقام معظم رهبری اداره و تعیین سرنوشت سهام عدالت برعهده مردم باشد و بر همین اساس برگزاری مجامع الکترونیک زمینه ساز مشارکت مردم در یک کار بزرگ خواهد بود. به طوری که سرنوشت هزاران میلیارد تومان دارایی با مشارکت سهامداران شرکت‌های استانی روشن می‌شود.

وی افزود: با برگزاری مجمع الکترونیکی زمینه مشارکت برای همه مردم فراهم شده تا با انتخاب مدیران شرکت ها نسبت به تعیین سرنوشت سرمایه گذاری اقدام کنند. همه تلاش‌ها از سوی سپرده گذاری مرکزی صورت گرفت تا زیرساخت برگزاری مجامع الکترونیک برای مردم فراهم شد و سهامداران شرکت‌ های سرمایه گذاری استانی بتوانند بدون کمترین هزینه و مشکل در دوران شیوع کرونا از حقوق و منافع استفاده کنند.

بنابراین گزارش، فرآیند مشاهده دستور جلسه و مستندات مجامع از پنجشنبه گذشته آغاز و دسترسی به پنل سهامدار برای بیش از ۱.۳ میلیون سهامدار سجامی در این ۵ استان فراهم شد. در این مجامع بیش از ۹۷ درصد سهامداران با استفاده از تلفن های همراه حضور داشتند. همچنین نماینده سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر نیز بصورت برخط بر فرآیند برگزاری الکترونیک همه مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی نظارت کامل داشت.

با توجه به مشارکت ۳۳.۵ درصد سهامداران سجامی در درگاه یکپارچه مجامع سپرده گذاری مرکزی و به حد نصاب نرسیدن مجامع شرکت‌های سرمایه گذاری استانی، فراخوان و دعوت به مجمع نوبت دوم آنها در آینده ای نزدیک در کدال و سامانه دیمـا صورت خواهد پذیرفت تا سهامداران از زمان جدید برگزاری مجامع مطلع شوند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ