کد خبر: ۱۶۲۴۷۰
۰:۰ - ۱۳۹۹/۹/۲۰

صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه

صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه "مادیرا" منتشر شد/ تحقق ۹۹۹ ریال سود

شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با انتشار صورت های مالی ۶ ماهه تلفیقی حسابرسی شده برای هر سهم ۹۹۹ ریال سود محقق کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران با سرمایه 320 میلیارد تومانی، صورت های مالی تلفیقی 6 ماهه حسابرسی شده را منتشر کرد.

براین اساس، "مادیرا" در این مدت ضمن ثبت افزایش سرمایه 167 درصدی برای هر سهم 999 ریال سود تلفیقی محقق کرده که در شرکت اصلی این عدد 967 ریال بود. سود خالص و ناخالص بالغ بر 319.5 و 450.3 میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه قبل با رشد 88 و 63 درصدی روبرو شده است.

صورت سود و زیان تلفیقی



وضعیت سرمایه در گردش

در دوره مالی منتهی به شهریور، وجوه نقدی معادل 333.2 میلیارد تومان، مجموع دارایی جاری معادل 2.1 هزار میلیارد تومان و مجموع بدهی جاری معادل 1.6 هزار میلیارد تومان داشته است.

تسهیلات مالی

کل تسهیلات مالی این شرکت کوتاه مدت بود که این مبلغ برای دوره منتهی به شهریور، 307.4 میلیارد تومان است. همچنین تسهیلات مالی برای دوره منتهی به اسفند ۹۸ بالغ بر 212.9 میلیارد تومان بوده است.

درآمدهای عملیاتی

مجموع درآمدهای عملیاتی در این دوره معادل 911.9 میلیارد تومان است که نسبت به زمان مشابه سال قبل 57 درصد افزایش داشته است.

بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی

بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی عمدتاً مواد مستقیم، دستمزد، سربار، استهلاک و ... تشکیل می‌دهد هزینه مزبور در این دوره 476.8 میلیارد تومان است که نسبت به زمان مشابه سال قبل 54 درصد افزایش داشته است.

سایر هزینه های غیرعملیاتی

درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی عمدتاً حاصل از فروش واحدهای سرمایه گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاری در سپرده های بانکی است که برای دوره 6 ماهه سال گذشته 862.9 میلیون تومان بوده و برای دوره 6 ماهه منتهی به شهریور سال جاری 37.1 میلیارد تومان است که 36.9 میلیارد تومان آن مربوط به درآمد سرمایه گذاری بوده و 176.9 میلیون تومان آن مربوط به اقلام متفرقه است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ