کد خبر: ۱۶۲۵۰۴
۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۹/۲۲

توضیح بانک آینده درباره فروش ۸۵ هزار میلیارد تومانی سهام ایران‌ مال

توضیح بانک آینده درباره فروش ۸۵ هزار میلیارد تومانی سهام ایران‌ مال

بانک آینده درباره فروش تا ۱۰۰ درصد سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال به ارزش پایه ۸۵ هزار میلیارد تومان توضیح داد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اقدام اخیر بانک آینده مبنی بر آگهی فروش تا 100 درصد سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال (ایران مال) به ارزش پایه 85 هزار میلیارد تومان که با واکنش ها و انتقاداتی همراه شد ، توضیحاتی از سوی این بانک فرابورسی اعلام شد.

براساس این گزارش، "وآیند" که از امروز برای دو روز کاری با توقف نماد روبرو شده اعلام کرد: 1- این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که در بندهای ١۶ و ١٧ قانون رفع موانع تولید، همه بانک‌ها ملزم به واگذاری اموال مازاد شده‌اند. بنابراین این تصمیم  در راستای سیاست‌های نظام بانکی برای تمرکز بیش‌تر بر بانکداری حرفه‌ای و تضمین بیش‌تر حقوق سپرده‌گذاران است.

2- آگهی مزایده مندرج در رسانه‌ها به هیچ‌وجه به معنای توقف تلاش برای عرضه ایران‌مال در بورس نخواهد بود. بلکه اقدامات این بانک برای عرضه ایران‌مال در بورس طی روال قانونی ادامه خواهد داشت. 

3- با وجود ایراد برخی شبهات از سوی افراد ناآگاه، بانک آینده به اطلاع می‌رساند نه تنها ایران‌مال را یکی از پروژه‌های موفق در مسیر ارتقای ارزش افزوده می‌داند بلکه دارایی‌های ارزنده دیگری را در اختیار دارد که پشتوانه محکمی برای تضمین سود سپرده‌گذاران و حفظ اعتماد مردم می‌داند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ