کد خبر: ۱۶۲۵۷۳
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۹/۲۳

مدیرعامل بورس انرژی پس از ۸ سال کناره گیری کرد / ترکیب جدید هیات مدیره
همزمان با اعلام ترکیب جدید هیات مدیره :

مدیرعامل بورس انرژی پس از ۸ سال کناره گیری کرد / ترکیب جدید هیات مدیره

همزمان با اعلام ترکیب جدید هیات مدیره بورس انرژی و کناره گیری علی حسینی بعد از ۸ سال حضور ، مدیریت این بورس تغییر کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  نخستین جلسه دوره پنجم هیات مدیره بورس انرژی برگزار شد و طی آن سلمان خادم‌المله مدیرعامل تامین سرمایه امین به عنوان رئیس هیات مدیره، علیرضا خجسته وهاب زاده به عنوان نایب رئیس هیات مدیره و علی نقوی به عنوان سومین مدیرعامل انتخاب شدند.

براساس این گزارش، علی حسینی حدود ۸ سال مدیرعامل بورس انرژی بود و پیش از این اعلام کرده بود در دوره جدید حضور نخواهد داشت. وی در حال حاضر ریاست هیات مدیره سپرده گذاری مرکزی را برعهده دارد.

عرضه نفت خام و فراورده‌های هیدروکربوری در رینگ داخلی و بین المللی، رکورد ارزش معاملات صد هزار میلیارد تومانی در 9 ماه سال جاری، انجام بزرگترین معامله تاریخ بازارسرمایه به لحاظ حجم و ارزش در بورس انرژی و توسعه معاملات بازار برق و... از جمله فعالیت‌های حسینی در این مسئولیت بود.

وی پیش از حضور در بورس انرژی ایران، عضو هیات مدیره و معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و عضو ناظر هیات مدیره چهار  بورس بوده و در راه اندازی و تاسیس ارکان بازار سرمایه از جمله بورس ها ، نقشی اساسی ایفا کرده است. 

نقوی هم پیش از این معاون اجرایی بورس انرژی بود و دارای سابقه مدیرعاملی مرکز مالی، حضور در هیات مدیره فرابورس و مدیریت صندوق توسعه بازار سرمایه است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ