کد خبر: ۱۶۲۷۷۱
۰:۱ - ۱۳۹۹/۹/۲۸

زیرمجموعه هلدینگ شستا جهت فروش ۵۰ هزار تن سیمان صادراتی مزایده گذاشت
با تحویل در دوره ۲ ماهه:

زیرمجموعه هلدینگ شستا جهت فروش ۵۰ هزار تن سیمان صادراتی مزایده گذاشت

زیرمجموعه هلدینگ سیمانی شستا جهت فروش ۵۰ هزار تن سیمان پاکتی صادراتی به افغانستان و تحویل در دوره ۲ ماهه، اقدام به برگزاری مزایده کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سیمان قائن از شرکت های تابعه هلدینگ سیمانی شستا اقدام به برگزاری مزایده جهت فروش سیمان صادراتی به افغانستان کرد و در اولین مرحله 50 هزار تن سیمان پاکتی تیپ 2 جهت تحویل در یک دوره 2 ماهه را به مزایده گذاشت.

براساس این گزارش به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع کرونا و در راستای جلوگیری از سفرهای غیرضروری به منظور کنترل این بیماری، فرآیندهای برگزاری از دریافت تا تحویل اسناد مزایده به گونه ای برنامه ریزی و طراحی شده که بدون نیاز به حضور متقاضیان در محل شرکت و کاملاً بصورت الکترونیکی قابل انجام و بازگشایی پاکات نیز بصورت برخط قابل مشاهده برای شرکت کنندگان در مزایده و کلیه نهادهای ناظر بر معاملات خواهد بود.

به منظور شفافیت هر چه بیشتر آئین نامه ، دستورالعمل و شیوه اجرایی برگزاری مزایده برای اطلاع کامل متقاضیان در سایت شرکت منتشر و در معرض دید عموم قرار گرفته است. این روند شفاف سازی و اصلاح فرآیند منجر به بهبود معنادار عملکرد هلدینگ است به گونه ای که عملکرد مالی 6 ماهه 99 سیمان تأمین با 59 درصد رشد فروش و 137 درصد رشد سود خالص نسبت به مدت مشابه 98 انجام شده است.

این عملکرد نشان می دهد رشد سود خالص و سود عملیاتی ناشی از اقدامات و تدابیر اصلاحی است که با کاهش 30 درصدی هزینه های مالی 6 ماهه سال جاری، افزایش 17 و 41 درصدی تناژ فروش و صادراتی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ