کد خبر: ۱۶۲۹۰۱
۰:۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱

اقدامات فولاد مبارکه در مقابله با بیماری کووید ۱۹
مدیرعامل خبر داد:

اقدامات فولاد مبارکه در مقابله با بیماری کووید ۱۹

مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: این شرکت همزمان با شیوع کرونا اقدامات را در دو بخش داخلی و خارجی برنامه‌ریزی و عملیاتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حمیدرضا عظیمیان با اشاره به فعالیت حدود 20 هزار نفر نیرو و پیمانکار در شرکت فولاد مبارکه گفت: حضور روزانۀ کارکنان در بخش‌های مختلف، دریافت مواد و خدمات موردنیاز از حدود 60 درصد داخل و ارسال محصولات به تمامی نقاط این الزام را ایجاد می‌کند که شیوه‌ نامه‌های بهداشتی بطور کامل در چرخۀ این مجموعۀ بزرگ رعایت شود. در غیر این صورت فولاد مبارکه به مرکزی برای انتشار این ویروس تبدیل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه محافظت از نیروی انسانی در فولاد مبارکه به‌ویژه در شرایط فعلی از اهمیت زیادی برخوردار است، افزود: با تمهیدات اندیشیده‌شده خطوط تولید طبق برنامه با قوت هرچه تمام‌تر در حال فعالیت است بدون اینکه هیچ‌یک از کارکنان با مخاطرۀ جدی مواجه شوند. 100 میلیارد تومان بودجۀ شرکت برای تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان اصفهان و برخی مناطق کم‌برخوردار به‌منظور خرید تجهیزات موردنیاز درمان مبتلایان به بیماری کرونا اختصاص یافته است. فولاد مبارکه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی وجوه موردنظر را فقط به خرید تجهیزات ازجمله ونتیلاتور، دترجنت، مواد ضد عفونی‌ کننده، ماسک و... اختصاص داده است.

این مقام مسئول از تأمین اکسیژن رایگان بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان تا پایان بیماری کرونا خبر داد و عنوان کرد: تاکنون 60 بیمارستان از حدود 20 استان شامل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد، تهران (دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و دانشگاه علوم پزشکی ایران و بیمارستان‌های تأمین اجتماعی) قزوین، گلستان، مازندران، کردستان، اراک، فارس و قم، اکسیژن موردنیاز را رایگان از فولاد مبارکه دریافت کرده‌اند و این روند تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. اقدام برای تحویل اکسیژن به بیمارستان‌ها بین سایر فولادسازان و تولیدکنندگان اکسیژن نیز به‌عنوان الگو اجرا شد.

عظیمیان ادامه داد: فولاد مبارکه هم‌زمان با بازگشایی مدارس با همکاری سازمان‌های مربوطه ازجمله کمیتۀ امداد با خرید و توزیع 1600 دستگاه تبلت، دانش‌آموزان کم‌برخوردار را مورد توجه قرار داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ