کد خبر: ۱۶۳۵۳۳
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶

صورت های مالی تلفیقی
در نیمه نخست سال جاری رقم خورد:

صورت های مالی تلفیقی "آپ" با تحقق ۵۳۰ ریال سود برای هر سهم

آسان پرداخت با ارائه صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده نیمه نخست سال جاری از تحقق ۵۳۰ ریال سود برای هر سهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آسان پرداخت با سرمایه اسمی 265 میلیارد تومانی، صورت های مالی تلفیقی حسابرسی شده نیمه نخست سال جاری را منتشر کرد.

براین اساس، "آپ" در این دوره بالغ بر 530 ریال سود تلفیقی برای هر سهم، 3.2 هزار میلیارد تومان درآمدهای عملیاتی و 140.3 میلیارد تومان سود خالص محقق کرده که درآمدها با رشد 31 درصدی روبرو شده و ناشی از عوامل افزایش حجم درآمدهای ناشی از تراکنش و فروش پین و شارژ به واسطه افزایش میزان پایانه‌های منصوبه و افزایش تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن آپ به همراه درآمدهای خدمات نوین و پروژه ها و افزایش مشتریان بزرگ بوده است.

سود هر سهم در این مدت در شرکت اصلی بالغ بر 490 ریال بوده است. کاهش 3 درصدی سود خالص دوره جاری نیز به علت انتقال بخش از درآمدهای شرکت اصلی به زیرمجموعه ها است.

اطلاعات آینده نگر

با توجه به عملکرد مالی در دوره 6 ماهه که همراه با رشد 31 درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه قبل همراه بوده، 52 درصد از عملکرد مالی پیش بینی شده برای سال مالی 99 تحقق یافته است. با توجه به روند تراکنش‌های درآمدزا و آمار و اطلاعات منتشره توسط شاپرک در خصوص افزایش تعداد تراکنش ها و فعالیت‌های اقتصادی در این مدت و برنامه ریزی در خصوص گسترش شبکه پایانه های فروشگاهی، دستیابی به عملکردی فراتر از عملکرد واقعی برای سال جاری انتظاری دور از دسترس بشمار نمی‌آید. شرکت در نظر دارد به منظور حفظ وضعیت و جایگاه در بازار، بخش‌های مختلف اپلیکیشن و خدمات جدید از این بحث را گسترش داده و کیفیت ارائه خدمات به مشتریان را همانند سال‌های گذشته بهبود بخشد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ