کد خبر: ۱۶۴۰۳۰
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰

واکنش وزیر ورزش به انتقاد طولانی شدن عرضه اولیه سهام سرخابی ها

واکنش وزیر ورزش به انتقاد طولانی شدن عرضه اولیه سهام سرخابی ها

وزیر ورزش در واکنش به انتقادات مطرح شده در خصوص طولانی شدن روند عرضه اولیه سهام پرسپولیس و استقلال گفت: منتقدان از الزامات بازار سرمایه اطلاعی ندارند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود سلطانی‌فر در واکنش به انتقادات مطرح شده درخصوص طولانی شدن واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به ایسنا گفت: فرآیند خصوصی‌سازی این دو باشگاه با جدیت دنبال می‌شود. منتقدان از الزامات بازار سرمایه اطلاعی ندارند و جریان ورود شرکت‌ها به فرابورس و بورس را نمی‌دانند. چراکه بازار سرمایه با کسی شوخی ندارد و چنانچه اسناد، مدارک و سایر الزامات شفاف، روشن و مستند نباشد، شورای پذیرش بورس اجازه ورود نمی‌دهد.

وی افزود: از ۱۸ فروردین ماه که شکل واگذاری این دو باشگاه تصویب شد، اقدامات بسیاری انجام شده است. اسناد ورزشگاه‌های مرغوبکار، کمپ حجازی، درفشی‌فر و شهدای گمنام صادر و اخذ شده و با مصوبات دولت به نام دو باشگاه درآمده و بصورت رسمی، قانونی و حقوقی استقلال و پرسپولیس هریک مالک دو ورزشگاه هستند.

سلطانی‌فر ادامه داد: افزایش سرمایه دو باشگاه مدنظر قرار گرفته و باید بدانیم سرمایه یکی از این باشگاه‌ها، یک و دیگری ۱۰ میلیون تومان بود اما اکنون به ۷۰۱ و ۷۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ