کد خبر: ۱۶۴۳۴۸
۶:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۸

اختلاف دو عضو شورای عالی بورس درباره نحوه انتخاب رییس جدید سازمان

اختلاف دو عضو شورای عالی بورس درباره نحوه انتخاب رییس جدید سازمان

عضو شورای عالی بورس ادعای نماینده مجلس عضو ناظر این شورا مبنی بر عدم حمایت قاطع اعضا شورا از رییس جدید سازمان را تکذیب کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسین سلاح ورزی در واکنش به ادعای محسن علیزاده عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس در توییتر اعلام کرد: از آنجا که مصاحبه جناب علیزاده ( عضو ناظر مجلس ) مبنی بر عدم حمایت قاطع شورای عالی بورس از رییس جدید سازمان موجب ایجاد نگرانی هایی در طیف وسیعی از فعالان بازار شده ، باید عرض کنم فرمایشات وی دقیق نبوده و دهقان با اکثریت قاطع آرا (تنها یک رای مخالف) به این سمت برگزیده شد.

براساس این گزارش، علیزاده که یکی از مخالفان اصلی دهقان بشمار می رود و نامه هشدارآمیز هم به روحانی نوشته ، اعلام کرده بود : در جلسه شورای عالی بورس، عضو ناظر شورا، نماینده دادستانی و نماینده بانک مرکزی، به عنوان اعضای اصلی، همگی مخالف انتخاب فردی بدون تجربه لازم در بازار سرمایه، به عنوان رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بودند اما گویا، هیچ انتخابی دیگری در میان نبود.

به عنوان عضو ناظر شورای عالی بورس اعلام می‌کنم، مسئله‌ای که در این شورا مورد بحث قرار نمی‌گیرد، دغدغه های مردم و وضعیت نامناسب بازار سرمایه است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۸:۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۸
0
0
پاسخ
#شاخص_بورس همانطور که قبلاً عرض کردم مدعیان بورس از پشت خنجر می زنند و با دامن زدن به جو اختلاف و تنش، مانع از ورود پول های سنگین به بورس می شوند. حتی اگر بورس روند صعودی بگیرد بازهم معترض خواهند شد. چه پیراهن عثمانی ساختند از اوضاع بورس. اگر مانع دولت نشوند، قطعا بورس رشد خواهد کرد. علت اصلی ضرر و زیان در بورس طمع افراد است. باید سریع سیو سود کرده و سود خود را خارج کرد. و به موقع هم وارد بورس و یا هر سهم شد. در کف قیمت نه در سقف.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ