کد خبر: ۱۶۴۷۷۵
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹

خوش بین به اثر مثبت تصمیمات جدید در بازگشت تعادل و رفع نگرانی سهامداران
عضو شورای عالی بورس مطرح کرد:

خوش بین به اثر مثبت تصمیمات جدید در بازگشت تعادل و رفع نگرانی سهامداران

عضو شورای عالی بورس با اشاره به تصمیمات جدید شورای عالی بورس اظهار امیدواری کرد این اقدامات بتواند معاملات بازار را به تعادل برساند و سهامداران را از نگرانی روند اصلاحی پرشتاب شاخص خارج کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ماشااله عظیمی با بیان اینکه در جلسه شورای عالی بورس، تصمیمات مثبتی اتخاذ شد که می تواند بر تغییر مسیر معاملات بازار به سمت روند صعودی تاثیرگذار باشد به ایرنا گفت: همه تلاش مسئولان حاضر در بازار سرمایه و اعضای شورای عالی بورس در جهت بهبود بخشیدن روند معاملات بازار سهام و کاهش ضرر و زیان های احتمالی سهامداران است.

وی افزود: تصمیمات اتخاذ شده در جلسه شورای عالی بورس می تواند کمک کننده به سهامداران خرد باشد. امید می رود تغییرات جدید اعمال شده بتواند معاملات بازار را به تعادل برساند و سهامداران را از نگرانی روند اصلاحی پرشتاب شاخص بورس خارج کند. با وجود ریزش سنگینی که شاخص بورس تجربه کرده به نظر می رسد همچنان بازار سهام در مقایسه با سایر بازارها، مناسب، قابل اعتماد و مفید برای سرمایه گذاری باشد.

این عضو شورای عالی بورس با اشاره به دلایل تاثیرگذار در ورود شاخص بورس به روند اصلاحی شدید عنوان کرد: افراد و مسئولینی که با نیت خیر و از روی دلسوزی اقدام به تصمیم گیری و دخالت در معاملات بازار کردند باعث خروج بازار از مسیر اصلی معاملات شدند. در وضعیت فعلی نمی توان توصیه دقیقی به سهامداران کرد اما بهتر است با دقت بیشتری اقدام به ورود سرمایه ها در بازار کنند و از این فرصت ها نهایت استفاده را داشته باشند.

عظیمی ادامه داد: بازار اکنون قابل پیش بینی نیست و بهتر است اقدامی برای ایجاد تعادل بخشی از طریق انتشار و ورود اخبار مثبت پیش آید تا از این طریق روند تغییر کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ